رییس هیأت اندیشه ورز سازمان بسیج مداحان استان؛ گفت: همدلی و تعامل رمز موفقیت مجموعه های فعال در عرصه مداحی و ستایشگری است .
کد خبر: ۹۴۳۹۱۷۰
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  جلسه هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج مداحان استان چهارمحال و بختیاری با حضور اعضا در سالن جلسات بسیج اقشار و متخصصین سپاه استان برگزار شد.

رییس هیأت اندیشه ورز سازمان بسیج مداحان استان با اعلام این مطلب گفت: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی متناسب با شرایط مختلف کشور هیأت مذهبی و ارکان آن از جمله مداحان با بصیرت و آگاهی و موقعیت شناسی دین و رسالت خود را مقاطع مختلف انقلاب اسلامی  ادا کرده اند.

مسئول کانون مداحان استان، با اشاره به نقش بی بدیل مداحان در ایجاد فضایی با نشاط و معنوی در جبهه ها و تقدیم صدها شهید از جامعه ستایشگری در دفاع مقدس را از افتخارات مداحان عنوان کرد و گفت: بعد از  دوران دفاع مقدس نیز جامعه مداحان در عرصه های مختلف فرهنگی ،محرومیت زدایی و مبارزه به جریان فتنه و دیگر صحنه ها رسالت خود را انجام داده است.

حمیدرضاتوسلی با اشاره به تعدد مجموعه های مختلف فعال در امر مداحی، تعیین شیوه ها و خدمات رسانی به هیئات گفت: همه این مجموعه های با یک هدف مشترک و آن هم اعتلا و اشاعه فرهنگ ناب اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام عنوان کرد به میدان آمدند، همدلی و تعامل بین این مجموعه ها و نیز بین مداحان و هیئات مذهبی رمزموفقیت جریانهای مذهبی در ایفای نقش سازنده و تاثیرگذار در طول این چند سال بوده است .

 وی، عملکرد هیات مذهبی و ستایشگران در طول دوران همه گیری بیماری کرونا را قابل تقدیر دانست و گفت : هیئات مذهبی استان در طول این دو سال ضمن نقش آفرینی فعال در امر کمک های مومنانه و خدمات رسانی به محرومین  در قالب گروه های جهادی  در برپایی برنامه ها مذهبی و فرهنگی در مناسبت‌های مختلف مذهبی و ملی فعال بودند.

مسئول کانون مداحان استان توجه به آموزش مداحان در سطوح مختلف را مورد تاکید قرار داد و گفت: باید سعی شود در این دورها ضمن ارتقاء سطح مهارتی مداحان با توجه به مسائل اعتقادی و روز جامعه، مداحان تجهیز و این عزیزان در امر خطیر جهاد تبیین حضور فعال داشته باشند.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، خیر مقدم گویی و ارائه گزارش سرهنگ بیگی مسئول بسیج مداحان، سخنرانی سرهنگ سید مسعود موسوی، مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه حضرت قمربنی‌هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری و ارائه دیدگاه حضار از دیگر برنامه های این جلسه بود.

ارسال نظرات