نشست هم‌اندیشی مسئولین بسیج ورزشکاران سپاه‌های استانی با حضور مهمانان لشگری و کشوری برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۹۲۱۹
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، نشست هم‌اندیشی مسئولی بسیج ورزشکاران سپاه‌های استانی در تاریخ 23 و 24 خرداد در محل سازمان بسیج ورزشکاران کشور برگزار شد.

در این نشست که در فضای صمیمانه و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی صورت گرفت، مسئولین بسیج ورزشکاران سپاه‌های استانی به بیان گزارش عملکرد و مشکلات استان خود پرداختند.

در ادامه معاونت‌های سازمان بسیج ورزشکاران کشور برنامه‌های پیش رو را برای حاضرین در جلسه بیان و آنان را توجیه کردند.

همچنین مهمانان متعددی همچون سید محمد پولادگر معاون توسعه و ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، مریم کاظمی‌پور معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان، سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، وحید یامین‌پور معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان، بنیامین شکوه‌فر معاون حقوقی و امور مجلس وزارت ورزش و جوانان، امیر فولادی رئیس اداره ورزش و آمادگی جسمانی ستاد کل نیروهای مسلح و ... در این نشست حضور یافتند که ضمن ایراد سخنرانی، به پای صحبت‌ها و مشکلات مسئولین هر استان نشستند و برای رفع موانع موجود راهکار ارائه دادند.

در پایان این نشست دو روزه نیز، مهدی میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور، به جمع‌بندی پرداخت و ضمن تشکر از حاضرین در جلسه، ابراز امیدواری کرد با برگزاری نشست‌های بیشتر، بتوان به هماهنگی بیشتری برای پیشبرد اهداف فرهنگی در ورزش دست یافت.

ارسال نظرات