خبرهای داغ:
مسئول اجتماعی سپاه جهرم خبر از تشکیل قرارگاه مشترک رمضان با مشارکت سپاه، ناجا و دادگستری در شهرستان جهرم داد.
کد خبر: ۹۴۳۹۲۸۷
|
۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵

سرگرد پاسدار امید حریری، مسئول اجتماعی سپاه شهرستان جهرم در گفتگو با بسیج اظهار داشت: قرارگاه مشترک رمضان با همکاری سپاه، ناجا و دادگستری به میزبانی ناحیه مقاومت، تشکیل جلسه داد. 

حریری در ادامه افزود: فعالیت اصلی قرارگاه رمضان در راستای مقابله قانونی با مظاهر فساد، بدحجابی و بی حجابی در سطح معابر عمومی،ادارات و سازمان ها، اصناف، اماکن، خودروها، فضای مجازی و شبکه های اجتماعی می باشد.
 مسئول اجتماعی سپاه جهرم خاطر نشان کرد: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی از جمله امریکا و اسرائیل که امروز در عرصه های راهبردی از نظام و انقلاب اسلامی شکست خورده اند، سعی دارند با تزریق الگوهای ناهنجار نسبت به ترویج مظاهر فساد، بی حجابی و بدحجابی مردم و امت اسلامی را نسبت به انقلاب و نسل جوان ایرانی نا امید کنند و در نهایت دیدگاه ارزشی نسبت به مقوله ی زن را تغییر دهند.
وی افزود: از حربه های اصلی دشمن در تحقق این هدف مدسازی و مدل سازی از الگوهای ناهنجار و فاسد ، ضدایرانی و ضد اخلاقی در سطح جامعه و فضای مجازی است.
 
سرگرد حریری بیان داشت: در همین راستا قرارگاه رمضان در شهرستان جهرم با تشکیل 5 کمیته نسبت به رصد و مقابله با این پدیده در سطح معابر عمومی، خودروها،اصناف و اماکن، محیط ادارات و ارگان های دولتی و بستر فضای مجازی فعالیت خواهد کرد.
وی با اشاره به اقدامات بازدارندگی مصوب قانونی، افزود:  در کنار اقدامات فرهنگی و برنامه های جذاب ایجابی مانند سه شنبه های مهدوی و چهارشنبه های طلایی، استفاده ازظرفیت های قانونی برای مقابله با افراد معارض و هنجار شکن است که ابتدا از طریق آگاه سازی و ارشاد، اقدام میشود و در مرحله آخر از طریق اقدام قانونی این فرآیند در کمیته های 5 گانه محقق می گردد.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها