خبرهای داغ:
همدان-مربی صالحین دمق با بیان اینکه شاخصه بسیجی بودن اطاعت از ولی فقیه و تواضع و فروتنی است، گفت: اگر می‌خواهیم در دیگران اثرگذار باشیم باید تواضع و فروتنی و حسن خلق داشته باشیم.
کد خبر: ۹۴۳۹۳۰۰
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام برقراری در هیئت عاشقان ولایت که با حضور ارکان شبکه تربیتی صالحین بسیج دمق برگزار شد، با اشاره به سخن رهبری که می‌فرماید روحیه بسیجی روحیه‌ای است که در هر نقطه‌ای یا هر جایی به وجود آید، آنجا کار و فعالیت چندین برابر می‌شود، اظهار کرد: در جامعه ما هر زمانی تفکر بسیجی حاکم بوده، در همه جا پیشرفت حاصل شده است.

وی در ادامه به شاخصه‌های یک فرد بسیجی اشاره کرد و گفت: اولین شاخصه بسیجی بودن اطاعت از ولی فقیه است.

مربی صالحین دمق افزود: چندین سال است که مقام معظم رهبری درباره شبکه تربیتی صالحین و درباره مقابله با تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمن تاکید می‌کنند که لازم است ما بسیجیان در اطاعت از فرامین مقام معظم رهبری پیش قدم باشیم.

وی ادامه داد: متاسفانه تهاجم فرهنگی باعث عادی انگاری گناه در جامعه شده است که تقاضای مقام معظم رهبری از ما این است که ما غافل نباشیم و در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن مقابله کنیم.

برقراری ابراز کرد: اولین کاری که ما باید در شجره طیبه بسیج انجام دهیم این است که بدانیم، کار ما برای خدا است و وظیفه خود را بدون چشم‌داشت انجام دهیم.

وی گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی حدود ۲۲۷ هزار شهید تقدیم کرده و با خون شهدا آبیاری شده است، دومین وظیفه ما در مقابل این شهدا و این انقلاب این است که نظام را در رسیدن به اهداف متعالی کمک بدهیم.

مربی صالحین دمق با اشاره به سیره شهدا تصریح کرد: دومین شاخصه بسیجی بودن تواضع و فروتنی است، اگر می‌خواهیم در دیگران اثرگذار باشیم باید تواضع و فروتنی و حسن خلق داشته باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات