فرمانده سپاه فهرج خبر داد؛ کشف یک قبضه سلاح کلت کمری و مقداری مهمات جنگی توسط تیم گشت رضویون بسیج سپاه فهرج
کد خبر: ۹۴۳۹۳۲۶
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ،سرهنگ پاسدار حسن سنجری گفت: یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۲ تیغه خشاب و مقداری مهمات جنگی توسط بسیجیان گشت محله محور رضویون حوزه شهید باهنر ناحیه مقاومت بسیج سپاه فهرج کشف شد.

سرهنگ پاسدار حسن سنجری فرمانده سپاه فهرج در این رابطه بیان کرد: حدود ساعت ۲۲ شب گذشته تیم گشت رضویون پایگاه حر میرآباد انصاری حوزه شهید باهنر حین گشت زنی به یک موتورسیکلت فاقد پلاک با دو سرنشین و با صورت پوشیده مواجه که با رؤیت گشت بسیجیان متواری میشوند.

وی افزود: راکبین موتورسیکلت پس از طی مسیری کوتاه تعادل خود را از دست میدهند و نقش بر زمین میشوند و در همین حین یک نفر از راکبین با استفاده از تاریکی شب متواری میگردد.

فرمانده سپاه فهرج با اشاره به کشف یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۲ تیغه خشاب و مقداری مهمات از یکی دیگر از راکبین موتورسیکلت اضافه کرد: متهم پس از هماهنگی با مقام قضایی دستگیر و تحویل مراجع ذیصلاح شد.

سرهنگ سنجری در پایان از گشت های عملیاتی رضویون بسیج بعنوان چشم های بیدار برای ارتقای امنیت یاد و تصریح کرد: سپاه پاسداران امروز افتخار می کند در تمامی عرصه ها خدمتگزار مردم است و در بحث امنیت نیز اجازه نخواهد داد مخلان نظم و امنیت عمومی خدشه ای به آرامش و آسایش مردم وارد کنند.

ارسال نظرات