آغاز نهضت آبرسانی در بافت

آغاز نهضت آبرسانی مرد میدان شهید سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی در روستاهای فاقد آب آشامیدنی شهرستان بافت
کد خبر: ۹۴۳۹۳۵۴
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان:امروز در مراسمی با حضور مدیر عامل آب و فاضلاب استان کرمان و مسئولین شهرستان بافت طرح نهضت آبرسانی به روستاهای فاقد آب آشامیدنی که به صورت مشترک توسط سپاه شهرستان و اداره آب و فاضلاب انجام خواهد شد آغاز گردید.
سرهنگ پاسدار مصطفی امام بخش فرمانده سپاه شهرستان بافت در این مراسم گفت هر جایی که احساس شود مردم مشکل دارند عرصه ورود سپاه هست چرا که مردم صاحبان این مملکت هستند ایشان افزود در شهرستان ۶۵ روستای بالای ۲۰ خانوار فاقد آب آشامیدنی سالم وجود دارد که در این طرح که با مشارکت سپاه و آب و فاضلاب انجام خواهد شد آبرسانی خواهد شد .
فرمانده سپاه شهرستان افزود در این طرح تامین لوله و اتصالات توسط سپاه با استفاده از ظرفیت خیرین و خصوصا خیر عزیز جناب آقای حاج اکبر ابراهیمی انجام خواهد شد و نصب و راه اندازی توسط آب و فاضلاب شهرستان صورت خواهد گرفت.آغاز نهضت آبرسانی در بافت
در این مراسم مدیر عامل آب و فاضلاب استان ضمن تشکر از سردار معروفی و مجموعه سپاه استان از اختصاص ۳۰ میلیارد تومان اعتبار جهت این طرح خبر داد.
مهندس احمدی مدیر آب و فاضلاب شهرستان در این مراسم گفت ما ۶۵ روستای فاقد آب آشامیدنی داریم که امروز آبرسانی به ۲۹ روستا با مشارکت سپاه شهرستان به طول ۳۵ کیلومتر لوله گذاری آغاز خواهد شد و ان شاالله تا اتمام هر ۶۵ روستا ادامه خواهد داشت.
در ادامه فرماندار و امام جمعه شهرستان در سخنانی از زحمات مجموعه سپاه و آب و فاضلاب در حل مشکل آب مردم سپاسگزاری کردند

آغاز نهضت آبرسانی در بافت

آغاز نهضت آبرسانی در بافت

آغاز نهضت آبرسانی در بافت

ارسال نظرات
آخرین اخبار