خبرهای داغ:
نماینده سابق مقام معظم رهبری در آمریکای لاتین سرودِ الهام بخشِ "سلام فرمانده" را زمزمه‌ای جهانی دانست و گفت: امروز این سرود زیبا، به زبان‌های مختلفی ترجمه شده است که نشان از صدور مفاهیم انقلاب است.
کد خبر: ۹۴۳۹۳۷۳
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن ربانی نماینده سابق مقام معظم رهبری در آمریکای لاتین با حضور در ویژه برنامه "فدای امام رضا علیه‌السلام" که در بوستان خُرّم منطقه بنیاد قم برگزار شد، در سخنان کوتاهی با تبریک ایام میلاد امام رضا علیه‌السلام گفت: ما غَرق نعمت ولایت امام رضا علیه‌السلام و عنایات حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها هستیم و باید شاکرِ این نعمت بزرگ باشیم.

وی با اشاره به آیه‌ی شریفه‌ "مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ وَالَّذِينَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَيْنَهُمْ" به برخی صفات امّت پیامبر خدا اشاره کرد و گفت: قرآن کریم، پيامبر و همراهان ایشان را افرادی معرفی می‌نماید كه با پیامبر همراه و همدل هستند و البته بر كافران سختگيرند.

نماینده سابق مقام معظم رهبری در آمریکای لاتین سرودِ الهام بخشِ "سلام فرمانده" را زمزمه‌ای جهانی دانست و با بیان اینکه امروز این سرود زیبا، به همه‌ی زبان‌ها ترجمه شده است، گفت: ما نیز امروز به همراه سربازان کوچک امام زمان علیه‌السلام، شاهد اجرای چندباره‌ی این سرود خواهیم بود.

سرودِ الهام بخشِ

وی با اشاره به آیات قرآن کریم که پیامبر اعظم صلی‌الله‌علیه‌آله و یارانش را ید واحده بر علیه دشمنان معرفی می‌کند و دستور می‌دهد که بین خودتان دوستی و برادری حاکم شود، گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون، امامین انقلاب هدف‌های بزرگی را دنبال کرده‌اند و ملّت ایران اسلامی هم به یاری خداوند متعال، تحت زعامت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای دامت‌برکاته، با قوّت و اقتدار، راه خود را ادامه خواهد داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ربانی در پایان، از حضور مردم انقلابی و نمازگزاران مسجد ۱۴ معصوم علیهم‌السلام در صحنه و همچنین برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای برگزاری این همایش‌های مردمی، قدردانی کرد.

سرودِ الهام بخشِ

در این ویژه برنامه، علاوه بر مدیحه‌سرایی، دکلمه‌خوانی و اجرای سرود توسط گروه سرود رایه‌الهدی، سرود افتخار‌آمیز "سلام فرمانده"، توسط کودکان و نوجوانانِ حاضر در برنامه، با شکوهِ خاصی، اجرا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها