تبریز- مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: در عمر با برکت نظام اسلامی برای پیشبرد اهداف عالیه نظام نهادها و سازمان های مختلفی ایجاد شده که بسیج سازندگی از جمله آن ها بوده و در سازندگی و محرومیت زدایی پیشرو می باشد.
کد خبر: ۹۴۳۹۴۰۰
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۵

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد زهرایی، مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور در جمع اعضای قرارگاه سازندگی، محرومیت زدایی و افتصاد مقاومتی سپاه عاشورا افزود: انقلاب اسلامی متفاوت از سایر انقلاب ها بوده و در آن نقش اصلی را مردم و اسلام ایفا می کند و بسیج سازندگی هم در تداوم همین مسیر و در عرصه های پیشرفت و آبادانی نیز حضور جدی داشته و  همه توان خود را برای از بین بردن محرومیت و توجه جامعه به اقتصاد مقاومتی به کار گرفته ،وبا کمک به دولت در سنگر عمران و آبادی مجاهدت می کند.

وی ضمن تاکید بر تبیین و اجرای سند اعتلای بسیج اضافه کرد: سند اعتلای بسیج اولین سند یا به عبارتی فرمان اعتلای بسیج در گام دوم انقلاب بوده و بسیج را با قدرت و صلابت در زمینه های مختلف برای خدمت به مردم بزرگ کشور آماده می کند بسیجی که همواره پیش برنده و   بن بست شکن بوده است.

سردار زهرایی ادامه داد: وجود گروه های جهادی در بسیج و تلاش بی وقفه آن ها  در عرصه محرومیت زدایی، کمک به نیازمندان، سازندگی، خدمات رسانی به عموم جامعه و ترویج اقتصاد مقاومتی ارزشمند و قابل قدردانی است.

وی یادآور شد: امروز دشمن برای کم رنگ کردن  تولید داخلی و گسترش اقتصاد مقاومتی برنامه ریزی می کند غافل از آنکه مردم و همه تشکل های انقلابی، بویژه بسیج  در کشور با هدفی مقدس برای پیشرفت و اقتدار نظام اسلامی  با اتحاد و همدلی حامی و پشتیبان  ولایت  و استقلال کشور است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها