خبرهای داغ:
مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه ولی عصر (عج) خوزستان خبر داد:

تشکیل ۲۴ کمیته جهت برگزاری دومین کنگره ملی شهدای خوزستان

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه ولی عصر (عج) خوزستان گفت: برای برگزاری کنگره ملی ۲۴ هزار شهید خوزستان برنامه‌های متنوعی توسط ۲۴ کمیته پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۹۴۳۹۴۰۵
|
۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۲

سرهنگ پاسدار محسن خدری روز پنجشنبه در بازدید از نمایشگاه کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی خوزستان با اشاره به اهمیت کتاب در سبد خانواده های ایرانی، اظهار داشت: با توجه به وضعیت آب و هوایی خوزستان، ناشران خوبی برای حضور در نمایشگاه حضور پیدا کرده اند و کتاب‌ها و محصولات فرهنگی خود را در معرض دید شرکت‌کنندگان گذاشته‌اند.

وی افزود: بعد از موضوع کرونا که چند سالی برنامه‌ها و نمایشگاه‌ها را تعطیل کرده بود خوشبختانه امسال شرایط ارائه دوباره محصولات فرهنگی و کتاب ایجاد شد و استقبال خوبی نیز از این فضا صورت گرفت.

سرهنگ پاسدار خدری به برگزاری دومین کنگره ملی شهدای خوزستان نیز اشاره کرد و گفت: برای برگزاری کنگره ملی ۲۴ هزار شهید خوزستان برنامه‌های متنوعی توسط ۲۴ کمیته پیش‌بینی و به ستاد کنگره ارجاع و تصویب شده و به زودی به سمت عملیاتی کردن برنامه‌های کنگره خواهیم رفت.

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه ولی عصر (عج) خوزستان بیان کرد: این کنگره خرداد سال آینده برگزار می‌شود و از همه کسانی که علاقه‌مند به موضوعات دفاع مقدس و شهدا هستند دعوت می‌شود از ظرفیت کنگره در راستای ارائه محصولات خود و نشر فرهنگ دفاع مقدس و جهاد و شهادت استفاده کنند.

وی پس از بازدید از غرفه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان از چاپ کتاب نقش خوزستان در دفاع مقدس خبر داد و یادآور شد: از سال گذشته تاکنون نزدیک به ۳۰ کتاب با عناوین دفاع مقدس، شهادت و نقش لشکر هفت ولی عصر (عج) خوزستان در دفاع مقدس منتشر شده است که امیدواریم مورد قبول علاقه مندان به حوزه واقع شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها