رزمایش دفاعی، امنیتی و امدادی الی بیت المقدس با حضور گردان های بیت المقدس و کوثر سپاه امام سجاد (ع) در سراسر استان‌ هرمزگان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۹۴۶۰
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۴

 به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در حاشیه برگزاری این رزمایش گفت: رزمایش بیت المقدس با شعار «بسیج پاره تن مردم» با حضور قشرهای مختلف بسیج و در قالب گردان های بیت المقدس و کوثر برگزار شد.
سردار اباذر سالاری‌ افزود: در این رزمایش گردان های بیت المقدس و کوثر سپاه امام سجاد(ع) آخرین تاکتیک های دفاعی، امنیتی و امدادی را به نمایش گذاشتند.
وی هدف این رزمایش را بالابردن توان و آمادگی رزمی یگان های بسیج و آماده سازی یگان ها برای انجام عملیات های واقعی امداد و نجات، هم افزایی، وحدت و انسجام بین اقشار بسیج و آحاد جامعه برشمرد.
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان جهاد تبیین را از وظایف بزرگ بسیجیان دانست و خ: بسیجیان باید در خانواده و جامعه با بصیرت افزایی و روشنگری برای بیان حقايق نظام تلاش کنند.
سردار سالاری با اشاره به اینکه دشمن با شائبه افکنی به دنبال تغییر فکر مردم است، تصریح کرد: حضور بسیجیان در عرصه های مختلف می تواند نقشه شوم دشمنان را خنثی کند.
گفتنی است در این رزمایش که در نواحی‌ تابعه‌ سپاه‌ و بسیج هرمزگان‌ برگزار شد، فرماندهان نظامی و انتظامی، جمعی از مسوولان ادارات و نهادها در شهرستان‌های‌هرمزگان حضور داشتند.

 

ارسال نظرات