معاون وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها گفت: یش از ۸۰ هزار طرح نیمه تمام در کشور وجوددارد که برای تکمیلشان به ۸۰۰ هزار میلیاد تومان اعتبار نیاز داریم.‌‌‌
کد خبر: ۹۴۳۹۵۱۲
|
۲۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵

۸۰۰ هزار میلیارد تومان، اعتبار مورد نیاز تکمیل طرح‌های نیمه تمام

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مهدی جمالی نژاد در سفر به بوشهر اظهار داشت: دولت عزم جدی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دارد و در سفر‌های ریاست جمهوری این موضوع پیگیری می‌شود، اما در کنار اتمام طرح‌های نیمه تمام کشوری، استانی و دولتی باید به طرح‌های نیمه تمام شهرداری‌ها و دهیاری‌ها توجه ویژه داشته باشیم، چون بار خدمات بر دوش مردم است.

وی افزود: در شرایط سخت اقتصادی نیاز است مسیر خدمات دهی سهل و روان باشد تا مردم دچار مشکل نشوند. وزارت کشوردر کنار طرح‌های عمرانی و خدماتی، توجه ویژه‌ای به مسائل فرهنگی و اجتماعی دارد و قرارگاهی نیز تشکیل شده است. در بازدید از شهر‌ها و روستا‌ها مشکلات، کمبود‌ها و ظرفیت‌ها بررسی و در این قرارگاه تصمیم گرفته می‌شود.

جمالی گفت: برای استان بوشهر در زمینه ماشین آلات آتش نشانی و خدماتی کمک‌هایی خواهیم کرد و طرح‌هایی که نیاز به اعتباردارند از ماده ۵۸ و ۳۹ ردیف‌هایی را در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در نظر می‌گیریم.

معاون وزیر کشور در سفر به بوشهر از خودرو‌های وارداتی و ماشین آلات دپو شده در بندر، طرح جمع آوری فاضلاب در محلات جنوبی، گذر ۴۵ متری سرتل، بوستان چغادک و برخی از طرح‌های شهرستان گناوه بازدید کرد.
انتهای پیام/
منبع: خبرگزاری صدا و سیمای مرکز بوشهر

ارسال نظرات