برنامه های ویژه کنگره ملی بزرگداشت 11هزار شهید جامعه عشایری کشور به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری اعلام شد.
کد خبر: ۹۴۳۹۶۳۶
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای بزرگداشت یاد و خاطره 11هزار شهید جامعه عشایری کشور، سه ویژه برنامه در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری با حضور مهمانان کشوری و پخش کلیپ توصیه های مقام معظم رهبری در دیدار اعضای ستاد کنگره با معظم له برگزار می شود.

سرهنگ پاسدار علی اصغر ایزدی افزود: اولین برنامه این کنگره، شب شعر شعرای ایل می باشد که روز یکشنبه 29 خردادماه ساعت 16:30 در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: تعداد 300 شعر به دبیرخانه کنگره ارسال شده که شاعران 12 شعر برگزیده در این شب شعر به قرائت اشعار خود می پردازند و در پایان مراسم داوری نهایی برای انتخاب برترین اشعار انجام می شود.

ایزدی خاطرنشان کرد: تجلیل از 75شهید مدافع حرم جامعه عشایری کشور و استان چهارمحال و بختیاری دومین برنامه در راستای کنگره ملی 11هزار شهید جامعه عشایری کشور است که این مراسم هم با حضور خانواده معظم شهدای مدافع حرم و مسئولان استانی و کشوری در فرهنگسرای بزرگ شهرکرد روز دوشنبه 30 خردادماه ساعت 16:30 اجرا می گردد.

وی گفت: مهم ترین برنامه کنگره 11هزار شهید جامعه عشایری هم اجلاسیه این رویداد بزرگ فرهنگی است که در مصلی امام خمینی(ره) شهرکرد با حضور هزاران نفر از آحاد مردم، خانواده معظم شهدای عشایری کشور و مسئولین همراه برنامه های متنوع فرهنگی، نمایش، سرود، مداحی و ... برگزار می شود.

گفتنی است؛ نمایشگاهی از توانمندی های جامعه عشایری کشور در حاشیه این برنامه  برپا شده است.

ارسال نظرات