خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع)شهرستان قزوین؛

پیام شهیدان والامقام، تبعیت از ولایت فقیه است

حجت الاسلام صادقی عنوان کرد: پیام شهیدان والامقام، تبعیت از ولایت فقیه است و اینک وظیفه نوجوانان و جوانان است که با تحصیل علم و تهذیب نفس، خود را برای پذیرش مسئولیت های مهم در گام دوم انقلاب مطابق منویات مقام معظم رهبری آماده کنند.  
کد خبر: ۹۴۳۹۶۹۵
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۷

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام رضا صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین در مراسم کنگره ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری در گلزار شهدای قزوین اظهار کرد: شهدا، ایثارگران و آزادگان برای حفظ اسلام و نظام از همه وجودشون گذشتند ما هم باید از این کاری که شهدا و رزمندگان و جانبازان انجام دادند درس بگیریم و پای نظام و انقلاب بمانیم.

وی خاطرنشان کرد: ما با شهدا و مقام معظم رهبری عهد می‌بندیم که پای‌ کشور و ارزش ها و دستاوردهای انقلابمان بمانیم تا پرچم این انقلاب را به همراه رهبر عزیزمان به دست مبارک امام زمان(عج) برسانیم.

صادقی یادآور شد: پیام شهیدان والامقام، تبعیت از ولایت فقیه است و اینک وظیفه نوجوانان و جوانان است که با تحصیل علم و تهذیب نفس، خود را برای پذیرش مسئولیت های مهم در گام دوم انقلاب مطابق منویات مقام معظم رهبری آماده کنند.

در حاشیه کنگره ۱۰ هزار شهید جامعه عشایری، مراسم تجدید میثاق با آرمان های شهدای گرانقدر انقلاب و غبارروبی و عطرافشانی در گلزار شهدای قزوین برگزار گردید و از خانواده شهیدان ذوالفعلی قاسمی تبار و جلالی جم از شهدای عشایر دیدار و تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار