مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کنگره معلمان انقلاب اسلامی استان به میزبانی شهر یاسوج در ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۳۹۶۹۶
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، حسنعلی عزت خواه در جلسه هماهنگی و هم افزایی کنگره معلمان انقلاب اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد که در دفتر سازمان بسیج فرهنگیان استان برگزار شد، گفت:هدف از برگزاری این کنگره کمک به ارتقا ،اثربخشی و افزایش کارآمدی نظام تعليم و تربيت و تحکیم وحدت ملی در بستر این عرصه است.

عزت خواه ،مقابله با جریان ها و نحله های نفوذی و انحرافی را از دیگر اهداف برگزاري این کنگره برشمرد و افزود:جهاد تبیین راهکاری مناسب برای مقابله با جریان‌های انحرافی است.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: کنگره معلمان انقلاب اسلامی استان با مشارکت آموزش و پرورش و سازمان بسیج فرهنگیان و شرکت فرهنگیان سراسر استان برگزار می شود.

سرهنگ جاماسب بهمنیار افزود: کنگره سراسری معلمان انقلاب اسلامی نیز در نیمه اول تیرماه در تهران با حضور رؤسای قوا نیز برگزار خواهد شد که معلمانی از شهرستانها ومناطق نیز در این کنگره شرکت خواهند کرد.

 

ارسال نظرات