خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:
حجت الاسلام معبودی گفت: آمریکایی ها با اعلام جایزه برای اطلاعات از حساب های مالی سپاه پاسداران نشان دادند که دستشان خالی است و چیزی در چنته ندارند.
کد خبر: ۹۴۳۹۶۹۷
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام علی معبودی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین صبح دیروز در نشست مسئولین نمایندگی‌ها در بسیج اقشار که در سپاه حضرت صاحب الامر (عج) برگزار شد، عنوان کرد: آمریکایی‌ها به قدری خوار و ذلیل شده اند که برای به دست آوردن اطلاعات از کشور ایران جایزه تعیین می کنند و این امر نشان می‌دهد که توان جمهوری اسلامی بالا رفته و توان آمریکا کاهش یافته است.

وی گفت: یکی دیگر از نشانه های قدرت جمهوری اسلامی این است که آمریکایی‌ها اخیرا اعلام کردند که ما در فشار حداکثری به ایران دیگر به سقف رسیده ایم و دیگر چیزی برای فشار آوردن به ایران نداریم و آمریکایی ها نهایت فشار اقتصادی روانی و امنیتی را بر ایران وارد آورده اند و دیگر فشاری نتیجه بخش در توانشان نیست.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: چرا که جامعه بصیر و انقلابی ما راه را از چاه تشخیص می دهند و در دام شیطانی مستکبران جهان نمی افتند چون نتیجه قدم گذاشتن استکبار جهانی را در کشورهایی مانند عراق و افغانستان و سوریه و یمن و دیگر کشورها دیده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: وقاحت آمریکا به حدی رسیده است که حضرت امام خمینی(ره) را که از دنیا رفته است را هم تحریم کرده اند. این نشان می دهد که دیگر چیزی برای تحریم کردن ندارند و تمام توانشان را بر فشار حداکثری گذاشتند و این نشان می‌دهد که ما دست برتر را داریم.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها