معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی خبر داد:

کسب رتبه دوم در ارزیابی کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع تولید کشور توسط استان مرکزی

حسن میرزاخانی گفت:براساس ارزیابی عملکرد و اثربخشی کارگروه‌های تسهیل سراسر کشور در سال ۱۴۰۰، استان مرکزی موفق به کسب جایگاه دوم در بین تمامی استان‌های کشور شده است
کد خبر: ۹۴۳۹۷۱۴
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۹

 

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حسن میرزاخانی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی از کسب رتبه دوم توسط استان در ارزیابی کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع تولید کشور در سال ۱۴۰۰ خبر داد.
وی در جمع خبرنگاران اظهارکرد: وزارت کشور هر ساله نسبت به ارزیابی عملکرد و اثربخشی کارگروه های تسهیل و رفع موانع تولید استان‌ها در شاخص‌های مدنظر اقدام می‌کند.
وی شاخص‌های تعریف شده در این ارزیابی را شامل، تعداد مصوبات و درصد مصوبات اجرا شده، میزان حضور استاندار و معاون استاندار در جلسات، افزایش ظرفیت تولید واحدهای تولیدی، احیای واحدهای راکد و ... دانست و افزود: پس از بررسی و صحت‌سنجی اطلاعات نتایج طی گزارشی تفصیلی به محضر رییس‌جمهوری تقدیم می‌شود.


میرزاخانی بیان کرد: براساس ارزیابی عملکرد و اثربخشی کارگروه‌های تسهیل سراسر کشور در سال ۱۴۰۰، استان مرکزی موفق به کسب جایگاه دوم در بین تمامی استان‌های کشور شده که این مهم با حمایت‌های استاندار مرکزی و همکاری همه‌جانبه فعالین بخش خصوصی مدیران و همکاران دستگاه‌های اجرایی محقق شده است.


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی تصریح کرد: امید است با استمرار حمایت‌ها و هدایت‌ها تداوم عملکرد مثبت استان را برای سال جاری شاهد باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار