بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) استان البرز برگزار می کند:
تابستان امسال، بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان البرز دوره تربیت مربی مهدوی کودک و نوجوان را برگزار می کند.
کد خبر: ۹۴۳۹۷۲۹
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، دوره تربیت مربی مهدوی کودک و نوجوان، تیر و مرداد ماه تابستان برگزار می شود.

این دوره با ۱۵۰ ساعت آموزش حضوری با تدریس اساتید متخصص حوزه کودک و نوجوان مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم از جمله: استاد یوسفیان، استاد محمودی، استاد مهدوی نیا، استاد محمدی و استاد عبداللهی سرفصل های آموزشی مفیدی را برای شرکت کنندگان در نظر دارد.

از محتوای آموزشی این دوره می توان به ارتباط گیری با کودک، آموزش مفاهیم دینی ویژه کودکان، روانشناسی کودک و تیپ شناسی کودکان، ضرورت طرح مباحث مهدوی، ضرورت کار برای نوجوان، نحوه جذاب سازی کلاس های دینی برای نوجوانان، محتوای مهدوی، شروع جذاب، قالب جذاب، مخاطب شناسی نوجوان، انتخاب موضوعات مناسب مهدوی، انگیزه سازی و شیوه های انتقال پیام هدفمند مهدوی، خلاقیت، قیچی و کاغذ، کاغذ و تا، قصه گویی، شعر خوانی و بازی های مهدوی اشاره کرد.

زمان برگزاری دوره ۲۲ تیر ۱۴۰۱ الی ۶ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۸ لغایت ۱۶ برنامه ریزی شده است و علاقه مندان جهت ثبت نام می توانند شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۸/۳۰ الی ۱۴ به آدرس: کرج، میدان نبوت، بلوار ملاصدرا، نرسیده به ابوذر جنوبی، بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) مراجعه نمایند.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در این دوره کپی آخرین مدرک تحصیلی، یک قطعه عکس، کپی کارت ملی، تکمیل فرم ثبت نام و عکس از فیش واریزی به مبلغ ۳۵۰ هزار تومان به عنوان شهریه می باشد.

گذراندن نگین آفرینش ۱، داشتن سن بین ۲۱ تا ۴۵ سال، داشتن مدرک سطح دو حوزه علمیه یا کارشناسی به بالا، حضور فعال و بدون غیبت در طول دوره و گذراندن موفق امتحانات و قبولی در کارگاه از شرایط اخذ مدرک و اعزام مربی به مدرسه است.

انتهای پیام/ ر

ارسال نظرات
پر بیننده ها