یحیی حسین پور گفت: نمایشگاه عرضه توانمندی های عشایر در حاشیه کنگره ملی 11هزار شهید جامعه عشایری کشور با مشارکت 15 استان در شهرکرد دایر شد.
کد خبر: ۹۴۳۹۷۵۵
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ یحیی حسین پور مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری گفت: امور عشایر استان چهارمحال و بختیاری در برگزاری کنگره ملی شهدای عشایری کشور مسئولیت کمیته تخصصی امور نمایشگاهی و غرفه‌ها را بر عهده دارد.

وی افزود: 15 استان کشور در این نمایشگاه شرکت دارند و نسبت به معرفی توانمندی‌ها و عرضه تولیدات عشایر استان خود اقدام می کنند.

محسن نادری معاون توسعه و امور زیر بنایی و فرمانده پایگاه بسیج اداره کل امور عشایر استان چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به اینکه  عشایر چهارمحال و بختیاری در این نمایشگاه پنج چادر برپا خواهند کرد، گفت: نمایشگاه به مدت سه روز از ۲۹ تا ۳۱ خردادماه از ساعت ۹ صبح لغایت نه شب برای بازدید عموم در محل مصلی حضرت امام خمینی (ره) شهرکرد برپا می‌شود.

وی ادامه داد: علاوه بر برگزاری نمایشگاه، مراسم شب شعر و یادواره شهدای مدافع حرم از دیگر برنامه های این کنگره است و  اجلاسیه اصلی نیز در روز 31 خرداد برگزار می شود.

ارسال نظرات