به گفته فرمانده سپاه قدس گیلان،سازمان بسیج دانشجویی باید مشکلات استان در حوزه زیست‌محیطی، بهداشت، ترافیک، پسماند و کارخانه‌ها را احصا و سپس نظرات علمی و کارشناسی خود را در اختیار مسؤولان قرار دهند.
کد خبر: ۹۴۳۹۷۸۵
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۰

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار محمد عبدالله‌پور در نشست صمیمی با اعضای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان گیلان در حسینیه هنر رشت با بیان اینکه جلسات بسیج دانشجویی باید منجر به نتیجه شود، اظهار کرد: بسیج دانشجویی دارای ظرفیت بسیار خوب در حوزه‌های مختلف است که تنها دلیل آن بهره‌مندی از جامعه نخبگانی دانشجو می‌باشد‌.

وی با اشاره به نقش موثر شورای مواضع در هدایت سازمان بسیج دانشجویی گفت: شورای مواضع، مرجع هدایت و راهبری بسیج دانشجویی است که لازمه آن داشتن اطلاعات کافی در عرصه‌های فرهنگی، علمی، اجتماعی، سیاسی و ورزشی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان جریان لیبرال را جریان مقابل بسیج دانشجویی دانست و افزود: جریان لیبرال با قدرت رسانه‌ای خود در حال تلاش برای کم جلوه دادن نقش بسیج دانشجویی در انقلاب و کشور است لذا باید قشر دانشجویان بسیجی با وحدت و اتحاد و با بهره‌مندی از ظرفیت رسانه اقدامات خود را بازگو کنند.

عبدالله‌پور با تاکید بر لزوم توجه به جهاد تبیین و مبانی انقلاب در بسیج دانشجویی بیان کرد: استکبار با استفاده از قدرت فضای مجازی، کوچکترین اتفاق در جمهوری اسلامی را بزرگ جلوه دهد لذا اگر جهاد تبیین در کشور شکل نگیرد و یا به مبانی انقلاب توجه نشود استکبار به اهداف خود می‌رسد به این منظور نقش بسیج دانشجویی در مقابله با این برنامه دشمن بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج دانشجویی باید موضوعات مختلف در جمهوری اسلامی را کنار یکدیگر دیده و با دقت رصد و تجزیه تحلیل کند، تصریح کرد: باید سازوکاری در بسیج دانشجویی تعیین شود تا از این‌ طریق بتوان موضوعات مختلف در استان و کشور را شناسایی و‌سپس با کنار یک دیگر قرار دادن آن، مسائل مختلف را تجزیه و تحلیل کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه به استفاده از طرح‌های دانشجویان در گیلان گفت: سپاه قدس گیلان این آمادگی را دارد تا طرح‌ها و نظرات کارشناسی و علمی دانشجویان در حوزه‌های مختلف را به گوش مسؤولان مربوطه و حتی نمایندگان مجلس رسانده و در صورت موثر بودن، آن‌ را در گیلان اجرایی کند.

به گفته عبدالله‌پور، سازمان بسیج دانشجویی باید مشکلات مختلف استان گیلان در حوزه‌های زیست‌محیطی، بهداشت، ترافیک، پسماند و کارخانه‌ها را احصا و سپس نظرات علمی و کارشناسی خود را در اختیار مسؤولان قرار دهند که لازمه اینکار، اتصال حلقه واصل میان مسؤولان و قشر دانشجو است.

وی مشکلات معیشتی را یکی از مهم‌ترین مسائل و معضلات کشور دانست و بیان کرد: امنیت اصلی‌ترین و مشکلات معیشتی و فرهنگی، مهم‌ترین مسائل کشور است که باید توسط شورای مواضع بسیج دانشجویی بازرسی و راهکارهای لازم برای برون رفت کشور از این شرایط اتخاذ شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه به اتصال قشر دانشجو و مسؤولان در جمهوری اسلامی افزود: اگر حلقه واصل میان قشر دانشجو و مسؤولان ایجاد نشود، هیچ‌ مشکلی در استان حل نشده و عملا جلسات بسیج دانشجویی بی نتیجه می‌ماند لذا تمامی مسؤولان باید از ظرفیت این قشر ار جامعه استفاده کنند.

عبدالله‌پور با تاکید بر لزوم توجه به روش‌های نوین مطالبه‌گری در سازمان بسیج دانشجویی گفت: باید در کشور طوری مطالبه کرد که باعث ایجاد ناامیدی در کشور و جامعه نشد به این‌ منظور برای تحقق این امر باید روش‌های درست مطالبه‌گری را آموزش دهیم‌.

ارسال نظرات