رئیس سازمان بسیج دانشجویی گیلان گفت: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی نقش مهمی در شناسایی و حل مشکلات در سطح کشور دارد که اگر از این ظرفیت به درستی استفاده شود می‌توان بر بخش اعظمی از دغدغه‌های کشور فائق آمد.
کد خبر: ۹۴۳۹۷۹۰
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان در نشست صمیمی فرمانده سپاه قدس گیلان با اعضای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان با بیان اینکه شورای تبیین عالی‌ترین مجموعه بسیج دانشجویی در کشور است، اظهار کرد: اعضا شورای تبیین بسیج دانشجویی استان گیلان در مردادماه هر سال توسط انتخابات، انتخاب می‌شوند.

صادق رمضانی با تاکید بر لزوم توجه و نقش بسیج دانشجویی در حل مشکلات و معضلات کشور گفت: شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی نقش مهمی در شناسایی و حل مشکلات در سطح کشور دارد که اگر از این ظرفیت به درستی استفاده شود می‌توان بر بخش اعظمی از دغدغه‌های کشور فائق آمد.

وی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی را عالی‌ترین مجمع تشکل‌های بسیج دانشجویی دانست و افزود: تمامی سیاست‌های بسیج دانشجویی در کشور و سپس در هر استان توسط شورای تبیین سیاست‌گذاری می‌شود که این امر نشان دهنده اهمیت شورای مواضع در کشور است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی استان گیلان با اشاره به برگزاری منظم شورای مواضع بسیج دانشجویی در استان گیلان بیان کرد: جلسات شورای تبیین به طور منظم حول محورهای تصمیم‌گیری، هدایت و تعیین برنامه‌های بسیج دانشجویی و سپس تحول در بسیج دانشجویی، برگزار می‌شود.

رمضانی با بیان اینکه تحول در بسیج دانشجویی یک اصل است که باید به آن توجه شود، تصریح کرد: جوانان عضو بسیج دانشجویی در کشور، جوانان نخبه در عرصه‌های مختلف هستند که دارای دیدگاه و نقطه نظرات مختلفی هستند به این منظور یکی از اهداف بسیج دانشجویی در کشور تحول در این حوزه است.

ارسال نظرات