خبرهای داغ:
گروهی از پزشکان متخصص خوزستانی در عملی جهادی و خیرخواهانه بیماران شهرستان محروم شهرستان لالی را ویزیت کردند.
کد خبر: ۹۴۳۹۸۵۶
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۰

این گروه پزشکی که همگی از فرزندان بومی شهرستان لالی هستند اما در مرکز استان مستقر هستند به صورت داوطلبانه و جهادی همشهریان خود را رایگان ویزیت کردند.
این گروه پزشکی متشکل از دکتر آرمین جهانگیری بابادی متخصص جراحی مغز و اعصاب، دکتر سمیه بابادی متخصص بیماری های داخلی و دکتر سمیه فرهادی متخصص زنان و زایمان و نازایی می باشند که یک روز کامل کاری را در شهر لالی به معاینه بیماران اختصاص دادند
دکتر آرمین جهانگیری بابادی متخصص جراحی مغز و اعصاب روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار داشت هدف ما خدمت به همشهریان و همتباران خود در منطقه محروم لالی می باشند.

وی اظهار داشت: مردم نجیب و با اصالت لالی در منطقه محروم قرار گرفته و از تمکن مالی کمی برخوردار هستند و این وظیفه ماست که بتوانیم در حد بضاعت خودمان به سلامت جامعه و به خصوص مناطق محروم خدمتی کرده باشیم.
دکتر بابادی در ادامه افزود قطعآ این حرکت ادامه خواهد داشت و پیگیر روند درمان بیماران خود خواهیم بود.

این پزشک متخصص معروف در خوزستان اظهار داشت: این حرکت تنها به منطقه محروم لالی ختم نخواهد شد و قطعا به سایر مناطق محروم استان هم خواهیم رفت.

وی اظهار داشت: پیشتر نیز به چند منطقه محروم خوزستان سفر کرده ایم و بیماران را رایگان ویزیت و درمان کرده ایم.

محمد هزاریان یکی از بیماران حاضر در محل در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت ضریب محرومیت شهرستان لالی بقدری بالاست که حتی برخی از شهروندان هزینه رفت و آمد تا مرکز استان جهت پیگیری درمان و مراجعه به متخصص را ندارند.

وی گفت: این شلوغی و ازدحام جمعیت فعلی گویای این مطلب می باشد و بایستی حرکت این گروه پزشکان را به عنوان یک الگو به جامعه معرفی کرد.
لازم بذکر است که شهرستان لالی با اینکه دارای یک بیمارستان با ساختمان و زیر بنای قابل توجهی می باشد اما ازبرخی خدمات مهمی مانند سونوگرافی، سی تی اسکن و آزمایشات مهم بی بهره است.
شهرستان لالی با جمعیتی حدود ۷۰ هزار در ۱۷۰ کیلومتری شمال مرکز خوزستان واقع شده است

ارسال نظرات
پر بیننده ها