فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام استان بوشهر در نشست صمیمی با کارکنان این سپاه گفت: سپاه پاسدارن میدان‌دار و دارای نقش اساسی در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی است
کد خبر: ۹۴۳۹۸۸۴
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۵

سپاه میدان‌دار خنثی کردن توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو در ابتدای این نشست، شرکت در جهاد در عرصه‌های گوناگون را لازم و ضروری عنوان و اظهار کرد: جهاد یک تکلیف است و ممکن است مصادیق جهاد در برهه‌های مختلف زمانی تغییر کند ولی اصل جهاد همیشه وجود دارد که برای نمونه می‌توان به جهاد در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و دفاعی اشاره کرد.


وی خطاب به پاسداران تصریح کرد: همه ما به عنوان پاسداران انقلاب اسلامی لازم است بدانیم که جهاد الزامات گوناگونی دارد که یکی از این الزامات مهم، درک درست و صحیح از خطرها و تهدیدات پیش روی انقلاب اسلامی است یعنی لازم است از خطرات و تهدیداتی که علیه انقلاب اسلامی از سوی دشمن طراحی می‌شود قبل از اجرای آن، آگاه باشیم.
فرمانده سپاه استان بوشهر افزود: در واقع، زندگی، اقتدار و پویایی امت مجاهد این است که محور عملیات دشمن را خوب تشخیص دهد، بر مبنای آن خوب طراحی کند و بر اساس آن طراحی، خوب در مقابل دشمن بایستد و جهاد کند.


این مقام مسئول، سپاه پاسداران را میدان‌دار و دارای نقش اساسی در خنثی کردن توطئه‌های دشمن عنوان و خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی چند برنامه مهم را علیه این انقلاب آغاز کردند که این برنامه‌ها همچنان نیز ادامه دارد و لازم است همه ما به عنوان پاسداران انقلاب اسلامی، آن برنامه‌ها را به خوبی بشناسیم تا بتوانیم در برابر آن به خوبی آماده جهاد و دفاع از انقلاب اسلامی باشیم.


فرمانده سپاه امام صادق علیه السلام اضافه کرد: دشمن امروز به شدت به دنبال رجعت در اندیشه‌ها، ارزش‌ها و الگوهای انقلابی و بازگشت به گذشته است که اگر به مسائل اجتماعی و معضلات فضای مجازی در جامعه نگاه کنیم به خوبی به این موضوع مهم، پی می‌بریم.


سردار رزمجو یادآور شد: امروز جنگ دشمنان، از خاکریزهای فیزیکی جنوب و غرب به وسیله ابزار فضای مجازی به شهرها، بخش‌ها و روستاها کشانده شده که لازم است همه ما در این زمینه بیش از گذشته، هوشیار باشیم.


وی در پایان تأکید کرد: هرگز از هیاهوی دشمن، سست نشوید و فریادهای او را در فضای مجازی باور نکنید چرا که دشمن به شدت ضعیف و ناتوان شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظرات