فرماندار گناوه گفت: از ادارات و دستگاه‌ها شهرستان انتظار می‌رود که با کار و تلاش مضاعف نسبت به گذشته تحولات مثبت در حوزه‌های مربوط ایجاد کنند
کد خبر: ۹۴۳۹۹۰۳
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۴:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسبج از گناوه محمد تقی صفری در جلسه کارگروه تنظیم بازار شهرستان گناوه اظهار داشت: از ادارات و دستگاه‌ها شهرستان انتظار می‌رود که نسبت به گذشته تحول مثبت در حوزه‌های مربوط ایجاد کنند.

محمد تقی صفری بیان داشت:تح ل مثبت در ا ادارات به گونه‌ای باشد، که رئیس جمهور محترم نیز بر عملکرد صحیح مسئولان و ایجاد تحول مثبت و سازنده در دستگاه‌ها و ادارات تاکید دارند.
فرماندار گناوه افزود: مسئولان همه ادارات و دستگاه‌ها باید به وظیفه محوله خود با کار و تلاش مضاعف به نحو احسن و آنگونه که شایسته مردم است عمل کنند.
وی گفت: عملکرد‌ها و فعالیت‌ها باید بر اساس برنامه ریزی، آینده نگری و زمانبندی مشخص اولویت بندی شود و هر دستگاه و اداره در حوزه کاری خود تلاش مجدانه در رفع مشکلات داشته باشد.
صفری با اشاره به اهمیت فعالیت بازرسان و ناظران بر بازار افزود: اداره صمت، جهاد کشاورزی و اداره کار مسئولان بازرسی بازار را پیگیری کنند و شبکه بهداشت و درمان نسبت به بازدید‌ها و بازرسی‌ها را بیشتر کنند و ساماندهی در بازار مدنظر باشد.
صفری تصریح کرد: برای ساماندهی در بخش‌های مختلف کشاورزی، بازار، مبلمان شهری، بهداشت، سلامت و سایر بخش‌ها باید الگویی مشخص داشته باشیم که بر اساس آن عمل کنیم تا به نتیجه مطلوب برسیم.
وی گفت: ساماندهی در بخش‌های مختلف به فرهنگ سازی نیاز دارد که مستلزم همراهی و همکاری همه اقشار مردم است و در این زمینه دست خود را به سمت مردم دراز می‌کنیم تا در این کار بزرگ مانند همیشه یاری گر مسئولان باشند.
وی با تقدیر از زحمات و تلاش‌های صورت گرفته از سوی دستگاه‌ها و ادارات افزود: فعالیت‌ها و کار‌های خوبی در شهرستان انجام شده است، اما این تلاش‌ها کافی نیست و لازم است که با تلاش مضاعف اشکالات و ّ مشخص و با زمانبندی مناسب رفع شود.
◽وی افزود: تلاش‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته باید برای مردم ملموس باشد و و هرگاه مردم این تلاش‌ها را ببینند کمک خواهند کرد.

ارسال نظرات