خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان توزیع ۱۵۰بسته معیشتی بین نیازمندان بخش منیوحی،شلاهی و رمیله در قالب کمک های مومنانه توسط گروه های جهادی حوزه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) خبرداد.
کد خبر: ۹۴۳۹۹۱۰
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ناحیه مقاومت بسیج آبادان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان در گفتگوباخبرنگار بسیج در مراسم رزمایش کمک مومنانه در سالن صالحین حوزه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) اظهار داشت: آنچه که مسلم است اینکه طبق فرمایشات رهبر انقلاب یکی از وظایف ما کمک رسانی و خدمت به مردم در قالب کمک‌های مومنانه است.

وی افزود: در راستای لبیک به منویات مقام معظم رهبری در خصوص استمرار کمک‌های مومنانه و حمایت از اقشار نیازمند و آسیب دیده به همت حوزه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) و با همکاری گروه‌های جهادی و بسیجیان بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان توسط حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آبادان تصریح کرد: این بسته‌های معیشتی هرکدام به ارزش شش میلیون ریال شامل روغن، مرغ، برنج و شکر در بین نیازمندان حاشیه اروندرود توزیع شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به مشکلات معیشتی و اقتصادی، توزیع این بسته های حمایتی در راستای حفظ کرامت خانوارهای نیازمند انجام شده است.

بی شک نیاز اقتصادی، تنها بخشی از نیازهای اساسی خانواده‌های کم بضاعت است اما تامین آن می‌تواند گامی در راستای توجه به سایر نیازهای این افراد، مثل نیازمندی‌های فکری و فرهنگی باشد.

در هر حال، شرکتی هرچند ناچیز در این پویش مردمی و برداشتن باری هرچند ناچیز از دوش خانوار نیازمند، می‌تواند سبب حال خوب خودمان هم باشد چرا که ما انسان‌ها همگی اعضای یک پیکیریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها