خبرهای داغ:
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان، از نقش آفرینی نیروهای بسیجی حوزه مقاومت بسیج روستایی قمربنی هاشم (ع)در مقابله با آتش‌ سوزی نخلستان های روستای ابوعقاب خبرداد.
کد خبر: ۹۴۳۹۹۱۲
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ناحیه مقاومت بسیج آبادان، جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان در گفتگو باخبرنگار بسیج گفت: این روزها بدلیل گرمای زیاد نخلستان ها در دهستان منیوحی و شلاهی طعمه حریق شده است.

این آتش سوزی اکنون در روستای ابوعقاب سرایت کرده که پس از تلاش یک شبانه روز بسیجیان و آتشنشانان، آتش مهارشد.

گرمای طاقت فرسای آبادان در کنار عواملی اعم از صعب العبور بودن ماشین آلات و وزش باد کار مهار را با مشکل مواجه کرده بود.

وی افزود: در این‌ میان نیروهای بسیج با تلاش جهادی خود مانند همیشه در خط مقدم حاضر شده و برای مهار این آتش سوزی ها در کنار نیروهای مردمی و اداری فعالیت می کردند.

این اقدام بسیجیان حوزه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) نشان داد هر جا نیاز باشد سپاه و بسیج در خط مقدم بدون از هر گونه تبلیغات و یا چشم داشتی با خدمت از جان و دل برای مردم و ایران اسلامی حضور خواهند داشت.

وی گفت: در راستای ماموریت سپاه و بسیج در بحث بحران ها و حوادث غیر مترقبه جهادگران بسیجی در خط مقدم این حوادث حضور دارند.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان خاطرنشان کرد: در راستای این ماموریت ها و در هر کجای استان که نیاز باشد، بسیجیان مثل سایر عرصه‌ مثل سیل، زلزله، آتش سوزی و حادثه اخیر متروپول در کمک رسانی به مردم حضور فعال داشته و همیشه هم پای کار بوده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها