خبرهای داغ:
جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان از دیدار با ۷ رزمنده از رزمندگان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس روستاهای منیوحی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۳۹۹۱۳
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج ناحیه مقاومت بسیج آبادان،جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آبادان در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: در راستای تکریم و تجلیل از پیشکسوتان، ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس روستاهای دهستان منیوحی، صیداوی نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آبادان ، ابراهیمیان جانشین حوزه مقاومت بسیج قمربنی هاشم (ع) حاج آقا حمیداوی سرمربی حلقه های صالحین و جمعی از بسیجیان با ۷ رزمنده و ایثارگرازایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس دیدار و از زحمات ایشان در عرصه دفاع از میهن تقدیر و تشکر نمودند.

سرگرد صادق هجریان در این دیدار‌ با تاکید بر زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و قدردانی از مقام ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز کشور، اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و امروز ایستادگی یک ملت بزرگ در برابر قدرت‌های جهانی بدون ایثار، گذشت، فداکاری، ایستادگی و آمادگی برای دفاع از میهن و شهید شدن امکانپذیر نبود.


نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز گفت : انقلاب اسلامی ایران در برابر رژیم تا دندان مسلح، ملتی با دست خالی، اما با اراده‌ای محکم و مسیری روشن و رهبری مدبرانه را در پیش روی خود داشت و توانست در برابر آن قدرت استبدادی پیروز شود.

گفتنی است؛ درپایان این دیدار با اهدای لوح تقدیر و هدایا توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آبادان تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها