خبرهای داغ:
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: ایالات متحده از قدرت بازدارندگی ایران نیز هراس دارد و به خوبی می داند یکی از مولفه های قدرت کشورمان در این عرصه، مبتنی بر بهره مندی از پهپادها در ابعاد مختلف است.
کد خبر: ۹۴۳۹۹۳۸
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱

آمریکا از قدرت بازدارندگی ایران هراس دارد/همه عرصه های دفاعی ایران متکی به توان داخلی است
محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج ، در واکنش به تصویب طرح ضد ایرانی کمیته سنای آمریکا برای متوقف کردن توان پهپادهای کشورمان، گفت: کشورمان دارای دانش و فناوری بومی در حوزه پدافندی، موشکی و پهپادی است لذا چنین قدرتی توقف ناپذیر است.

نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه صنعت تولید پهپاد در کشورمان جایگاه ویژه ای دارد و این مهم موجب شده نام ایران در دنیا بر سر زبان‌ها باشد، اظهار کرد: بر این اساس سیاستمداران آمریکایی از استقلال و خودکفایی جمهوری اسلامی ترس و وحشت دارند و متعاقبا ناراحتی خودشان را با طرحی به نام متوقف کردن پهپادهای ایران ابراز می کنند.

وی ادامه داد: در این میان باید یادآور شد ایالات متحده از قدرت بازدارندگی ایران نیز هراس دارد و به خوبی می داند یکی از مولفه های قدرت کشورمان در این عرصه، مبتنی بر بهره مندی از پهپادها در ابعاد مختلف است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: همچنین باید اذعان کرد امروزه جبهه مقاومت و حزب الله توانسته با الگوگیری از جمهوری اسلامی از توانمندی پهپادی برخوردار شود و به عمق 60 کیلومتری سرزمین های اشغالی دست یابد که این امر نیز موجب وحشت همپیمان قدیمی آمریکایی ها است.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در گذشته تمامی صنایع دفاعی ایران به شرق و غرب وابسته بود، خاطرنشان کرد: این مهم در حالیست که امروزه همه عرصه های دفاعی ایران متکی به توان داخلی است و این مهم موجب شد مرزهای کشورمان همواره امن باشد.

ارسال نظرات