پیام قدردانی فرماندار و امام جمعه پیشوا از همراهی مردم و مسئولان در سفر رئیس جمهور

فرماندار و امام جمعه پیشوا در پیامی از همراهی مردم و مسئولان در سفر رئیس جمهور قدردانی کردند.
کد خبر: ۹۴۳۹۹۸۰
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، ابراهیم تاجیک نوری فرماندار و حجت الاسلام روح الله باقری امام جمعه پیشوا با صدور پیام مشترکی از همراهی مردم، دستگاه‌ها و خادمان نظام که زمینه حضور رئیس جمهور را در شهرستان پیشوا فراهم کردند، تشکر و قدردانی نمودند.

متن پیام بدین شرح است:
حمد و سپاس ایزد منان را که توفیق عطا فرمود تا شهرستان پیشوا، خاستگاه انقلاب اسلامی و دیار حماسه سازان ۱۵ خرداد در اولین سالروز انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، میزبان عالی‌ترین مقام اجرایی کشور و شماری از یاران جهادی و پرتلاش ایشان باشد.

در پرتوی حضور آیت الله سیدابراهیم رئیسی به شهرستان پرافتخار و انقلاب آفرین پیشوا، شمیم خدمت و پیشرفت در این سرزمین شهیدپرور جریان پیدا کرد و فضایی امیدبخش توأم با وحدت، اتحاد و انگیزه مضاعف رقم زده شد.

بی شک این سفر آغاز تحولات چشمگیری است که به زودی آثار و برکات آن بروز و ظهور پیدا خواهد کرد.

والاترین سپاس ها را تقدیم حضور ارزشمند کاروان دولت مردمی به ویژه رئیس جمهور محترم داشته و از همراهی مردم گرانقدر، دستگاه‌های مختلف نظامی، انتظامی، امنیتی و خدماتی و همه خادمان نظام که زمینه این سفر را مهیا ساختند به ویژه استاندار محترم تهران، تقدیر و قدردانی می‌نماییم.

امیدواریم به یاری خداوند با اجرایی شدن مصوبات و تحقق تصمیمات اتخاذ شده و تامین اعتبارات لازم ، فصل جدیدی از رشد و پیشرفت در این خطه آغاز شده و شاهد ارائه شایسته‌ترین خدمات به مردم عزیز و ولی نعمتان انقلاب اسلامی باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار