مسئول بسیج عشایری کشور در آیین تجلیل از شهدای مدافع حرم عشایری کشور در شهرکرد گفت: کارآمدترین سلاح برای رویارویی با دشمنان فراگیر شدن ارزش ها و فرهنگ دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۴۴۰۰۲۹
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری، آیین تجلیل از شهدای مدافع حرم عشایری در راستای کنگره ملی 11هزار شهید جامعه عشایری کشور با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید،  اجرای سرود ملی جمهوری اسلامی ایران در فرهنگسرای شهرکرد آغاز شد.

سرهنگ پاسدار احمد سعیدی، مسئول بسیج عشایری کشور در این برنامه  یاد و خاطره 11هزار شهید جامعه عشایری کشور  بویژه شهدای مدافع حرم و سرداردلها و 57شهید مدافع حرم جامعه عشایری و شهدای مدافع امنیت و سلامت را گرامیداشت.

مسئول بسیج عشایری کشور با اشاره به گزارشی از روند اجرای کنگره ملی 11هزار شهید جامعه عشایری از سه سال پیش، اظهار کرد: بیش از 3هزار یادواره در سه سطح شهرستانی، استانی و ملی برای برگزاری این کنگره تاکنون اجرا شده است.

وی گفت: یادواره ملی 216 زن شهید عشایری در لرستان، یادواره یکهزار و 80شهید دانش آموز و فرهنگی عشایر کشور در فارس، مسابقه تیراندازی با سلاح شخصی عشایر و شب شعر شهدای ایل که دیروز در شهرکرد برگزار شد از جمله این برنامه هاست.

سعیدی، گفتمان غالب همکاران خود در سراسر کشور را محرومیت زدایی و خدمات رسانی به جامعه عشایری دانست و با اشاره به توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دشمنان قسم خورده به دنبال ایجاد اختلاف از بین تنوع اقوام هستند؛ لذا رویکرد این کنگره وحدت اقوام و مذاهب است.

مسئول بسیج عشایری کشور هم افزایی دشمنان انقلاب اسلامی به رهبری آمریکا و صهیونیسم را یادآوری کرد و افزود: کارآمدرتین سلاح برای رویارویی با دشمنان، فراگیر شدن ارزشها و فرهنگ دفاع مقدس است.

گفتنی است؛ کنگره ملی 11هزار شهید جامعه عشایری کشور از دیروز با گشایش نمایشگاه توانمندی های عشایر در مصلی بزرگ امام خمینی(رحمت الله علیه) شهرکرد و برگزاری شب شعر شهدای ایل در فرهنگسرای این شهر شروع شده و امروز سی ام خردادماه آیین تجلیل از شهدای مدافع حرم در حال برگزاری است و اجلاسیه کنگره هم فردا 31 خردادماه در مصلی بزرگ امام خمینی(رحمت الله علیه) شهرکرد برگزار می شود.

ارسال نظرات