خبرهای داغ:
مدیرکل امداد فارس از پرداخت ۲۶۸ میلیارد و ۴۵۴ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان و واجدین شرایط استان طی ۲ ماه ابتدایی امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۴۴۰۰۸۹
|
۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، مرتضی موصلی، مدیر کل امداد فارس گفت: صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه و توسعه بانکداری اسلامی فعالیت می کند.
او گفت: در 2 ماهه امسال تعداد 2 هزار و 562 فقره تسهیلات به مبلغ 268 میلیارد و 454 میلیون ریال توسط صندوق امداد ولایت استان فارس به مددجویان و نیازمندان پرداخت‌ شده است.
موصلی با بیان اینکه این تسهیلات در حوزه‌های مختلف درمان، فرهنگی، مسکن، حمایتی، و اشتغال و ... پرداخت‌شده است؛ افزود: در مدت مذکور 250 فقره تسهیلات با ارزش 37 میلیارد و 300 میلیون ریال در حوزه مسکن مددجویان و افراد واجد شرایط ارائه شده است.
مدیر کل امداد فارس یادآور شد: مددجویان و واجدین شرایط در مدت 2 ماهه امسال در حوزه حمایتی هزار و 792 فقره تسهیلات، حوزه اشتغال 216 فقره، درمان 84 فقره، فرهنگی 81 فقره موفق به دریافت تسهیلات شدند.
مراکز نیکوکاری، خیران و موسسات خیریه می‌توانند با سپرده گذاری در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت از بسته تشویقی به عنوان هم افزایی از منابع صندوق امداد ولایت بهره‌مند شده و به تعداد بیشتری از نیازمندان تسهیلات پرداخت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها