خبرهای داغ:
رئیس پارک علم و فناوری خوزستان با اشاره به اهداف همایش فرصت‌ها و چالش‌های خوزستان در تحقق شعار سال گفت: برگزاری این گردهمایی‌ها می‌تواند اطلاعات ارزشمند و راه‌حل‌های موثر و کوتاه‌تری ارائه دهد و امیدواریم بتوانیم مقدمات تحقق شعار سال را رقم بزنیم و چالش‌های استان خوزستان را مرتفع کنیم.
کد خبر: ۹۴۴۰۱۷۲
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸

دکتر محمد راضی‌جلالی در همایش فرصت‌ها و چالش‌های خوزستان در تحقق شعار سال که امروز (۳۱خرداد) در دانشکده علوم برگزار شد، اظهار کرد: بعد از تعیین شعار سال توسط مقام معظم رهبری، مسئولیت‌های سنگینی بر عهده ما گذاشته شد.

به گزارش بسیج وی ادامه داد: در کنار فرصت‌های بی‌نظیر و مستثنای استان خوزستان، مشکلات و چالش‌ها نیز به اندازه ظرفیت‌های خوزستان خیلی زیاد است. تلاش شد که با برگزاری این همایش، چالش‌ها شناسایی شوند و این ماموریت را سپاه با تشکیل کمیته‌های علمی و اجرایی انجام داد و مقدمه اجرایی همایش فراهم شد.

رئیس پارک علم و فناوری خوزستان با اشاره به استقبال خوب از همایش فرصت‌ها و چالش‌های خوزستان در تحقق شعار سال گفت: همایش در چهار محور انرژی، کشاورزی، صنعت و محیط زیست برگزار شده است‌. بیش از ۲۹۰ مقاله به این همایش ارسال شد که از این تعداد ۸۰ مقاله پذیرفته و ۹ مقاله برگزیده شدند و مابقی نیز در کتابچه‌ای ارائه می‌شوند.

راضی‌جلالی عنوان کرد: کار ما دو هفته بعد از برگزاری همایش آغاز می‌شود؛ کارگروه‌هایی را برای رصد شعار سال به ریاست سپاه پاسداران تشکیل می‌دهیم و برنامه آینده‌پژوهی همایش برگزار خواهد شد. کارگروه‌هایی تعیین شده که در این کارگروه‌ها ماموریت‌هایی مشخص می‌شوند. محورهای این همایش  نیز به صورت تخصصی مقرر خواهد شد که در بازه‌های زمانی برگزار شوند.

وی در پایان گفت: برگزاری این گردهمایی‌ها می‌تواند اطلاعات ارزشمند و راه‌حل‌های موثر و کوتاه‌تری ارائه دهد و امیدواریم بتوانیم مقدمات تحقق شعار سال را رقم بزنیم و چالش‌های استان خوزستان را مرتفع کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها