با حضور فرمانده کل سپاه تجلیل از خانواده معظم شهدا و رونمایی از تمبر یادبود کنگره ملی 11هزار شهید جامعه عشایری کشور در شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۴۰۱۹۳
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان گفت: در اجلاسیه نهایی کنگره ملی 11هزار شهید جامعه عشایری کشور که با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه در مصلی بزرگ امام خمینی(رحمت الله علیه) برگزار شد از کتاب هایی با محوریت شهدای عشایری و تمبر یادبود کنگره رونمایی شد.

علی اصغر ایزدی افزود: به نمایندگی از خانواده شهدای عشایر کشور، از خانواده چهار شهیدی پوراحمدی از استان کرمان، خانواده سه شهیدی موسوی از آذربایجان غربی، خانواده سه شهیدی اعتدال پور از چهارمحال و بختیاری و خانواده شهید حسین فرصت از استان فارس تجلیل شد.

گفتنی است؛ نمایشگاه توانمندی های عشایر در مصلی بزرگ امام خمینی(رحمت الله علیه) شهرکرد، آیین شب شعر شهدای ایل و تجلیل از شهدای مدافع حرم جامعه عشایری درفرهنگسرای شهرکرد از دیگر برنامه های کنگره ملی یازده هزار شهید جامعه عشایری کشور به میزبانی استان چهارمحال و بختیاری بود که از ۲۹ خرداد به مدت سه روز در شهرکرد برگزار شد.

ارسال نظرات