استاندار بوشهر احداث کتابخانه استاندارد در مدارس جدیدالاحداث را یک ضرورت دانست و گفت: در مدارس باید کتابخانه استاندارد، نمازخانه با امکانات لازم و پیشرفته و استاندارد احداث شود.
کد خبر: ۹۴۴۰۲۰۷
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، احمد محمدی‌زاده ظهر امروز در نشست انجمن کتابخانه‌های استان بوشهر باتأکید بر گسترش فرهنگ کتابخوانی اظهار داشت: گسترش فرهنگ کتابخوانی و دسترسی آسان مردم به کتاب برای ارتقا سطح فرهنگی جامعه و دانش و آگاهی مردم یک ضرورت است.

وی گسترش فضای مجازی و سرگرم شدن مردم به این فضاها را سبب کاهش میانگین زمان کتابخوانی و یک زنگ خطر دانست و باتأکید بر استفاده از فضای مجازی به عنوان یک فرصت تصریح کرد: متولیان حوزه فرهنگی با تشکیل گروه‌های کتابخوانی در فضای مجازی و معرفی کتب متناسب با رده سنی مخاطبان، می‌توانند از فضای مجازی به عنوان یک فرصت برای گسترش فرهنگ کتابخوانی استفاده کنند.

وی احداث کتابخانه استاندارد در مدارس جدیدالاحداث را یک ضرورت دانست و خاطر نشان کرد: در مدارس باید کتابخانه استاندارد، نمازخانه با امکانات لازم و پیشرفته و استاندارد احداث شود تا دانش‌آموزان از دوران مدرسه با نماز و همچنین فرهنگ صحیح کتابخوانی آشنا شوند.
استاندار بوشهر از مدیران آموزش و پرورش استان خواست به‌روزرسانی کتابخانه‌های مدارس در تمام شهرها و روستاهای استان را مورد توجه قرار دهند.

محمدی‌زاده همچنین از مدیران حاضر در جلسه خواست تا زمان تشکیل جلسه بعدی انجمن، هر نفر یک‌ کتاب را مطالعه و چکیده کتاب را در 2 صفحه نوشته و در جلسه آینده ارائه کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات