خبرهای داغ:
 معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: دولت به صورت ویژه پیگیر مجازات مسببان حادثه ریزش ساختمان متروپل است و به مردم اطمینان می‌دهیم مماشاتی در کار نخواهد بود.
کد خبر: ۹۴۴۰۲۸۳
|
۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۱

محسن رضایی سه‌شنبه در دیدار با تعدادی از خانواده‌های جانباختگان حادثه متروپل آبادان اظهار داشت: تعامل لازم و خوبی با قوه قضاییه در زمینه حادثه متروپل در حال انجام است و از مسئولان این قوه خواستیم رسیدگی به پرونده متخلفان این حادثه را با سرعت بیشتری پیگیری کنند.

وی افزود: باید به شیوه‌ای با عاملان و مسببان این حادثه تلخ برخورد شود تا درس عبرتی برای دیگران باشد و دیگر شاهد تکرار چنین حوادث در کشور نباشیم.

رضایی بر رسیدگی به مطالبات خانواده‌های جانباختگان حادثه متروپل تاکید کرد و گفت:در این زمینه اقدامات لازم از سوی مسوولان صورت خواهد گرفت.

بخش‌هایی از برج دوقلوی در دست ساخت متروپل آبادان ظهر دوشنبه دوم خرداد ۱۴۰۱ دچار ریزش شد که در این حادثه ۴۳ نفر جانباختند و ۳۷ مصدوم شدند.

 معاون اقتصادی رییس جمهور صبح روز سه‌شنبه به منظور شرکت در چند همایش و برنامه فرهنگی و اقتصادی از طریق فرودگاه بین‌المللی سپهبد شهید قاسم سلیمانی اهواز وارد خوزستان شد و استودیوی تلویزیونی "عصر ماندگار" در زمینه حوزه دفاع مقدس را در اهواز افتتاح کرد.

همچنین دو طرح عمرانی با حضور معاون اقتصادی رییس جمهور در روستای جدیده شهرستان خرمشهر به بهره برداری رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها