خبرهای داغ:
اعلایی عنوان کرد: تصمیم‌گیرندگان سیاست‌های آموزشی، تحقیقاتی و توسعه‌ای استان باید در حوزه دانش‌بنیان و فناور حضور و جدیت بیشتری داشته باشند.
کد خبر: ۹۴۴۰۳۳۰
|
۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵

قزوین_به کزارش خبرنگار بسیج، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در نشست صمیمی با روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و پژوهشی استان قزوین که در پارک علم و فناوری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: مجموعه مدیریتی استان انتظار تحول، تغییر و یک رفتار پیش‌برنده انفجاری از پارک علم و فناوری استان دارد چراکه ظرفیت‌های این فضا در استان بسیار زیاد است و تمامی روسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی بر این موضوع صحه گذاشتند.

 

وی افزود: برگزاری این جلسه با حضور تمامی معاونین استانداری در پارک علم و فناوری استان این پیام را دارد که جمع تصمیم‌گیرندگان نخبه دانشگاهی پیش‌برنده‌ سیاست‌های آموزشی، تحقیقاتی و توسعه‌ای استان باید بعد از این در حوزه دانش‌بنیان و فناور حضور و جدیت بیشتری داشته باشند.

 

اعلایی گفت: در نظام تصمیم گیری استان شاید هیج جلسه رسمی‌ای نباشد که استاندار و تمامی معاونین استاندار در یک جلسه حضور داشته باشند و حتی در شورای برنامه ریزی فقط استاندار به صورت رسمی عضو می باشد ولی در این جلسه تمامی معاونین حضور دارند و این موضوع به دلیل اين است که جنس آنها با جنس دانشگاهی یکی است و می تواند به ایجاد گفتمان مشترک کمک کند.

 

استاندار قزوين اضافه کرد: در مسير پیش‌روی استان کار برای انجام دادن زیاد است چراکه دولت سیزدهم با وعده های زیادی سرکار آمده است و این وعده ها با نشستن، کم تحرکی، بی برنامگی و ریسک نکردن محقق نخواهد شد و منجر به نارضایتی مردم می شود.

 

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به نقل قولی از رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «در جمهوری اسلامی، هرجا که قرار گرفته اید، همان جا را مرکز دنیا بدانید و آگاه باشید که همه کارها به شما متوجه است» اظهار کرد: اعضای حاضر در این جلسه مسئولان حوزه آموزشی، پژوهش و فناوری جامعه هستند و بنده هم به عنوان نماينده عالی دولت در استان، سیاست گذار و پیگیر مسائل دولت در استان هستم و بدانید که نگاه مجموعه حاکمیتی استان نگاه مبصر گونه به جایگاه خود نیست و با نگاه مدیریتی امور را دنبال می کند.

 

وی افزود: مجموعه مدیریتی استان امروز روی کار هستند تا مسائل را به نفع مردم تغییر دهند و در تصمیم گیری های خود منافع مردم و نظام دنبال شود. 

 

اعلایی گفت: بنده به عنوان مسئول امنیت، اقتصاد، فرهنگ، آموزش و بسیاری از موضوعات دیگر استان در مقابل شما جایگاه مطالبه گری و در برابر مردم جایگاه پاسخگویی دارم و باید این مسیر به صورت همگرا و هماهنگ در سطح استان دنبال شود. 

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها