فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی در پیامی از بذل توجه و حمایت فرمانده معظم کل قوا از عملکرد موفقیت آمیز پلیس در کشف سرقت اخیر صندوق امانات بانک ملی تشکر و قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۴۴۰۴۳۶
|
۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار حسین اشتری، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی در پیامی از بذل توجه و حمایت فرمانده معظم کل قوا از عملکرد موفقیت آمیز پلیس در کشف سرقت اخیر صندوق امانات بانک ملی تشکر و قدردانی کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
محضر مبارک مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی).
با سلام و تحیات
با سلام بر حضرت محمد و آل محمد (صلی الله علیه و آله وسلم) و عرض احترام
عنایت و حمایت حضرت مستطاب عالی از عملکرد فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در کشف سرقت صندوق امانات بانک ملی که در دیدار دست اندرکاران کنگره شهدای جامعه عشایری کشور بیان فرمودید باعث مسرت و دلگرمی بیش از پیش کارکنان این فرماندهی شد.
برای سربازان ولایت چه عزتی بالاتر از اینکه رضایت خاطر فرمانده و، ولی امرشان را جلب کنند.
فرمایشات حکیمانه، ناصحانه و پدرانه حضرتعالی همچون گذشته روشنایی بخش مسیر همه مسئولان کشوری و لشکری به خصوص فرزندان و سربازانتان در فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران از مرز‌ها تا مرکز گردید.
بار دیگر با، ولی امر و فرمانده خود تجدید میثاق می‌کنیم و با شهدا عهد و پیمان می‌بندیم در مسیر دفاع از عزت و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و صیانت از جان و مال و ناموس مردم ایران اسلامی تا پای جان دفاع کرده و همچون گذشته با جهاد مومنانه و روحیه انقلابی اهل اقدام و عمل باشیم.

با احترام سرباز ولایت
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران
حسین اشتری

ارسال نظرات