معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: با هدف گذاری انجام شده، بیش از ۳۰ درصد مصرف انرژی این سازمان طی سه ماه فصل تابستان کاهش خواهد یافت.
کد خبر: ۹۴۴۰۴۵۳
|
۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۴

سردار عوضعلی فقیری، معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان در حاشیه رزمایش سراسری صرفه‌جویی مصرف آب و برق با مشارکت سپاه پاسداران، وزارت کشور و وزارت نیرو در سالن جلسات فرمانده سپاه سلمان برگزار شد، در گفت و گو با خبرنگار بسیج، اظهار داشت: این رزمایش با رمز «یا علی بن موسی الرضا (ع)» آغاز شد و تمامی مناطق سازمانی سپاه پاسداران این استان از امروز یکم تیر ماه تا پایان شهریور به مدت سه ماه نسبت به صرفه جویی، اصلاح و ساماندهی مصرف انرژی، اقدام خواهند کرد.

وی به اقدامات انجام شده و در دست اجرای این سازمان جهت مدیریت بهینه مصرف انرژی اشاره کرد و افزود: سپاه پاسداران سیستان و بلوچستان از سال گذشته تاکنون با ایجاد قرارگاه صرفه جویی، نسبت به مدیریت بهینه مصرف انرژی اقدام کرده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: تبیین راهکارهای مدیریت مصرف انرژی و شناخت فرهنگ صرفه جویی در بین همکاران پاسدار و سربازان این سازمان، برگزاری مراسم نت(نگهداری و تعمیرات تاسیسات آب و برق)، استفاده دستگاه های دیزل ژنراتور و لزوم رعایت و کاهش مصرف برق ادارات از جمله اقدامات مهم انجام شده توسط این سازمان است.

گفتنی است این رزمایش با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، وزیر نیرو، استانداران و فرماندهان سپاه پاسداران کشور به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

ارسال نظرات