امام جمعه وردنجان در جمع خانواده معظم استانهای اردبیل و آذربایجان گفت: شهدا به ما و ملت بزرگ ایران اسلامی آبرو دادند.
کد خبر: ۹۴۴۰۴۶۸
|
۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام علی محمدی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا یویژه 11 هزار شهید عشایر کشور گفت: برگزاری کنگره 11 شهید عشایری به میزبانی بام ایران  مایه خیر و برکت برای استان و کشور است.

 امام جمعه وردنجان با خوش آمد گویی خانواده معظم شهدایی که از استانهای کشور بویژه  اردبیل و آذربایجان برای شرکت در کنگره 11 هزار شهید عشایری به استان چهار محال وبختیاری آمده بودند افزود: هرکس راه شهدا را ادامه دهد دنیا و آخرت او آباد خواهد شد.

حجت الاسلام محمدی،با تجلیل از خانواده های معظم شهدا گفت: والدین شهدا، در دامن خود جوانانی را پرورش دادند که تا آخرین قطره خون خود از اسلام دفاع کردند و پس از شهادت عزیزان خود، با صبر و استقامت مثال زدنی خویش دشمنان را ناکام کردند.

این مقام مسئول، به جایگاه رفیع شهادت اشاره کرد و  اظهار داشت: خود شهدا مانند آیه های قرآن عزیز و مقدس هستند و افتخارات بزرگ که  ایران اسلامی در دنیا به دست آورده به برکت خون پاک و مطهر شهدا ، فداکاری رزمندگان اسلام ، حمایت همه جانبه ی مردم و رهبری های پیامبر گونه امامین انقلاب است.

حجت الاسلام محمدی گفت: شما خانواده معظم شهدا با ایمان ، تقوا و عمل صالح جامعه را به عطر ایمان ، ایثار و شهادت بیمه کردید.

این مقام مسئول، ادامه داد: تا تفکر ایثار و شهادت در این کشور طنین انداز است دشمنان انقلاب اسلامی ایران به هر دسیسه ای که متوسل بشوند با شکست مواجه خواهند شد.

 امام جمعه وردنجان به لزوم توجه ویژه به وصیتنامه شهدا اشاره کرد و افزود: اگر می خواهیم مدالهای افتخار را در دنیا و آخرت کسب کنیم راهش این است که وصیت نامه های شهدا را مطالعه و در زندگی فردی و اجتماعی خود عملیاتی کنیم، تا تفکر شهدا در این کشور حاکم باشد، دشمنان اسلام ناب و انقلاب اسلامی هیچ غلطی نمی توانند انجام دهند.

ارسال نظرات