خبرهای داغ:
تبریز- فرمانده سپاه ناحیه خداآفرین گفت: سند اعتلای ده ساله بسیج مبنای حرکت بسیج در جهت بسیج کردن ظرفیت های مردمی در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است.
کد خبر: ۹۴۴۰۴۹۵
|
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان، شرقی رشید صادقی در جمع  فرماندهان پایگاه های سپاه خداآفرین افزود: فرماندهان پایگاه ها خط اتصال سپاه و بسیج به بدنه عظیم مردم که بعنوان مولفه اصلی قدرت در نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر مردم سالاری دینی می باشند.
وی ادامه داد: ظرفیت رسانی پایگاه ها زمانی رخ می دهد که به اهداف عالیه انقلاب اسلامی که همان تحقق تمدن نوین اسلامی است رسیده باشیم و هدف سند اعتلای بسیج کمک به تحقق این امر می باشد.
صادقی اضافه کرد: پایگاه مقاومت بسیج در سند اعتلای بسیج شکل کوچکی از دولت اسلامی است. پایگاه بسیج باید در ابعاد مختلف الگو باشد چراکه متصل به بدنه عظیم مردم و مزین به شاخص های انقلاب است.
 
وی با تأکید بر جایگاه انقلاب اسلامی در دنیا و نوع تقابل امروز با جهان سلطه در جهت حرکت به سمت تمدن سازی نوین اسلامی بیا کرد: امروز ما با دشمنی مواجه هستیم که در تقابل چندین ساله با ملت ایران است و دشمن در این مقطع با بکارگیری تمام عناصر خود جنگ ترکیبی را علیه ما راه انداخته اما موفق نشده است و ارکان قدرت دشمن ترک برداشته و در حال فرو ریختن است.
 
فرمانده سپاه خداآفرین یادآور شد: همه ما باید ظرفیت ها، دستاوردها و شایستگی‌های نظام و انقلاب را در جامعه بازگو کرده و با جهاد تبیین زمینه را برای نابودی توطئه دشمنان برای تحریف، بیش از پیش فراهم کنیم که بسیج می‌تواند در این عرصه پیشران باشد. 
 
 صادقی در پایان ضمن تاکید مجدد بر نقش بسیار مهم فرماندهان پایگاه بسیج، ویژگی های پایگاه مطلوب و فرمانده پایگاه مطلوب را برشمرد و سیره و رفتار شهدا بخصوص شهیدان باکری، سلیمانی، همت، باقری و ... را بهترین الگو برای مدیریت و فرماندهی عنوان کرد.
ارسال نظرات