خبرهای داغ:
نشست مجمع جهادگران خوزستان با سردار شاهوار پور فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان انجام گرفت.
کد خبر: ۹۴۴۰۵۵۴
|
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج نشست مجمع جهادگران خوزستان با سردار شاهوار پور فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان انجام گرفت. در این همایش جهادی، مجمع جهادگران خوزستان و کارگروه های تخصصی با هیات رییسه و فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان دیدار و گفت و گو کردند.

برگزاری نشست مجمع جهادگران خوزستان

این نشست با حضور سردار باقری، جانشین فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان، سردار معین پور، جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان،سرهنگ زبیدی مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان و مجمع جهادگران خوزستان برگزار شد.

سرهنگ زبیدی در این نشست به نقش ارزنده گروه های جهادی در بحران های خوزستان سیل زلزله و تنش آبی اشاره کرد و گفت: اقدامات نیروهای جهادی بسیج سازندگی در شرایط سخت و بحرانی بلایای طبیعی زلزله اندیکا و آبرسانی در تنش آبی جای تقدیر دارد.

وی ادامه داد: گروه های جهادی در به پایان رساندن فاز اول پروژه آبرسانی به مناطق محروم حمیدیه نقش تاثیر گزاری داشتند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: هم سو بودن جهادگران با تفکر جهادی عامل پیشرفت در برنامه های جهادی می‌شود تا در ریشه کن کردن فقر و محرومیت گام های موثری برداشته شود.

در پایان این نشست حکم انتصاب اعضای مجمع جهادگران خوزستان و کارگروه های تخصصی اعطا شد و اعضای این کارگروه های به ایراد سخن درباره برنامه های خود پرداختند همچنین از اعضای قبلی مجمع جهادگران خوزستان تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها