خبرهای داغ:
در راستای شناسایی فضاهای غیرایمن صورت گرفت؛

بازدید مسوولان استان از مسجد ثالث و ارایه تمهیدات پیشگیرانه

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین گفت: مصوب شد به منظور پیشگیری از هرگونه تلفات جانی و مالی، دستگاه های متولی پیشنهادات و تمهیدات لازم را طی نامه ای مکتوب نمایند تا دستگاه قضا، دستورات قضایی لازم را صادر نماید. 
کد خبر: ۹۴۴۰۵۶۹
|
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، در پی اعلام شناسایی مکان های غیر ایمن، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین به همراه مدیرکل میراث فرهنگی استان، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین، نماینده ستاد بحران استان و نماینده فرمانداری قزوین از مسجد ثالث واقع در خیابان مولوی قزوین بازدید کردند.

 

علی فولیان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان قزوین در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج بیان کرد: تلاش شده تا با کسب نظر از دستگاه های متولی همچون آتش نشانی و شهرداری، ستاد بحران، اوقاف این موضوع را ترسیم کنیم که هر آن احتمال وقوع خطر و ریزش وجود دارد.

 

وی گفت: مصوب شد به منظور پیشگیری از هرگونه تلفات جانی و مالی، دستگاه های متولی پیشنهادات و تمهیدات لازم را طی نامه ای مکتوب نمایند تا دستگاه قضا، دستورات قضایی لازم را صادر نمایند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار