خبرهای داغ:
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: تبلیغاتی که علمای ما سال‌ها دنبال آن بودند را تکریم می‌کنیم، اما هم‌اندیشی در خصوص اینکه دفاع از شعائر دینی در برابر هجمه‌های جدید دشمن به چه صورت باشد در چنین جمع‌هایی و توسط شما رقم خواهد خورد.
کد خبر: ۹۴۴۰۶۲۴
|
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، حجت‌الاسلام مهدی فوقی مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان پیش از ظهر امروز در همایش تکریم تبلیغ در راستای تجلیل از مبلغان برتر استان اظهار داشت: آن چیزی که به‌ عنوان پیشانی کارهای تبلیغی مطرح است این است که نه تنها در شعار، بلکه در عمل از افرادی که دغدغه ارتباط‌گیری با مجاهدان گمنام  در عرصه دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی را دارند، تکریم کنیم که در این راستا با چنین افرادی به صورت چهره به چهره صحبت کردیم و دغدغه آن‌ها را از نزدیک شنیدیم.

وی با بیان اینکه نیاز است تحول در تبلیغ توسط چنین جمع‌هایی رقم بخورد و در این مسیر تأکید بر گنجینه‌ای که از گذشته باقی مانده، امر مهمی است، یادآور شد: تبلیغاتی که علمای ما سال‌ها دنبال آن بودند را تکریم می‌کنیم، اما هم‌اندیشی در خصوص اینکه دفاع از شعائر دینی در برابر هجمه‌های جدید دشمن به چه صورت باشد، در چنین جمع‌هایی و توسط شما رقم خواهد خورد.

فوقی ضمن تشکر از افرادی که در گذشته در سازمان تبلیغات مشغول به فعالیت بوده‌اند، بیان کرد: حجت‌الاسلام بهشتی‌نژاد به‌عنوان یک شخصیت تأثیرگذار و پیشگام در انقلاب و مبارزات در حوزه دینی فعالیت می‌کرد و امروز در این جلسه از خانواده او تجلیل خواهیم کرد.

 مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان در پایان گفت: امیدواریم دنباله‌رو افرادی که به طور گمنام در عرصه تبلیغ دین گام برداشتند، از جمله شهدایی که در حرم رضوی جان خود را تقدیم کردند، باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها