به همت پایگاه مقاومت حضرت زینبسلام الله حوزه ریحانه النبی سلام الله سپاه زرند،یادواره خانگی شهید علی عربپوربا حضور حجت الاسلام غفوری امام جمعه خانوک ،بسیجیان وخانواده شهداء در منزل پدر این شهید برگزارگردید.
کد خبر: ۹۴۴۰۶۶۳
|
۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان : همزمان با هفته قوه قضائیه یادواره خانگی شهیدعلی عربپور(کم سن ترین شهیددانش آموز خانوک) در منزل پدر این شهید در خانوک زرند برگزارگردید

در این مراسم حجت الاسلام غفوری امام جمعه خانوک با گرامی داشت یادوخاطره شهدای والامقام ،خصوصا سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: همه ما باید ادامه دهندگان راه شهدا باشیم و با صبر و استقامت، کاری زینبی انجام دهیم و فرزندان خود را به عنوان سربازان امام زمان(عجل‌الله‌تعالی‌فرجه) تربیت کنیم .

وی افزود: شهدا رفتند تا ما بمانیم و از وجود خود گذشتند تا امنیت امروز را شاهد باشیم ما هم در مقابل باید قدردان شهدا و خانواده معظم آنها باشیم و در عمل ثابت کنیم که رهرو راه آنان هستیم. چرا که شهدا و ایثارگران سرمایه های این نظام مقدس هستند که ادامه راه آنان موجت تقویت کشور می شود. شهدا و جانبازان برای دفاع از مرز و خاک این کشور جانشان را کف دستشان گرفتند تا با رشادت ها و جان فشانی های آنها امروز ما شاهد آرامش و آسایش کشور عزیزمان باشیم

امام جمعه خانوک یاداور شد : امروز به برکت شهدا نظام ما مستحکم تر از گذشته است و وقتی که صحبت از شهدا می کنیم جوانان امروز فکر می کنند که شهدا از آسمان آمده اند اما شهدا همانند همه ما زمینی بودند اما به نظام و کشور خودشان غیرت داشتند و احساس تکلیف کردند و در راهی قدم گذاشتند که آسمانی شدند و امیدوارم همه ما بتوانیم ادامه دهنده راه همه شهدا باشیم و این برنامه ها صرفا برای این است که تجدید میثاق با شهدا و خانواده های این عزیزان کنیم و بگوییم که شهدا در هیچ زمانی فراموش نخواهند شد.

در ادامه این مراسم : برادر بسیجی حمید گزستانی از کرمان روایتگری به روایت گری پرداخت .

این یادواره با چند برنامه فرهنگی ،اجرای سرود سلام فرمانده ،دکلمه وبیان خاطره و جشن تولد این شهید همراه بود

اکبرزاده مسئول روابط عمومی حوزه ریحانه النبی (سلام الله علیها) سپاه زرند

ارسال نظرات