خبرهای داغ:
نخستین شب از اجلاسیه شهدای شهرستان مهدی‌شهر با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی ،حجت الاسلام والمسلمین بارانی و دیگر مسئولین شهرستان برگزار شد .
کد خبر: ۹۴۴۰۶۷۱
|
۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مهدیشهر، اولین شب از اختتامیه اجلاسیه شهدای شهرستان مهدیشهر با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی نمایندگی ولی فقیه در استان سمنان، حجت الاسلام والمسلمین بارانی امام جمعه مهدیشهر، شیر دل فرماندار و سایر مسئولین شهرستان برگزار شد .

در ابتدای مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمد بارانی، امام جمعه مهدی‌شهر ،در اجلاسیه شهدای شهرستان مهدی‌شهر، سجایای اخلاقی و ویژگی‌های بارز و معنوی شهدا را در مصداق عالی تزکیه نفس و آمادگی برای دیدار با معبود دانست و اظهار کرد: دینداری در دوران پر فتنه آخرالزمان بسیار طاقت فرساست و لازمه آن تمسک به سیره و سلوک اولیای دین به‌ویژه شهدا به عنوان برگزیدگان الهی است.
وی با اشاره به زحمات دست اندرکاران برگزاری این اجلاسیه که قریب به یک ماه در حال تلاش هستند، گفت: یک قدم برای شهدا برداشتن یقینا مورد عنایت شهدا قرار می گیرند.
در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی بیان کرد طبق آیه قرآن شهدا زنده هستند و نزد پروردگارشان روزی می خورند.
وی نگاه شهدا نسبت به حفظ وحدت را بسیار متفاوت دانست و افزود: شهدا تمام وجود خود را در برابر باور و اعتقاد خود در طبق اخلاص تقدیم جامعه و مردم کردند تا وحدت حفظ شود.
نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه رفتار و گفتار شهدا در مسیر حفظ وحدت بوده که نیاز امروز جامعه است گفت: در این میان مردم به فرزندان شهدا به عنوان یک الگو و نمونه توجه ویژه دارند.
وی با اشاره به اینکه رفتار و منش شهدا درس بزرگی برای جامعه است افزود: شنیدن سخن شهدا و تاسی از فداکاری آنان نقش موثری در ترویج ازخودگذشتگی برای مصالح اجتماعی دارد.
در ادامه مراسم شبیه سازی عملیات های دفاع مقدس برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها