خبرهای داغ:
تبریز- فرمانده سپاه امامت تبریز خبر داد رزمایش گردان های بیت المقدس و کوثر سپاه ناحیه امامت تبریز، با بکارگیری ۵ گردان در روزهای دوم و سوم تیرماه برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۴۰۶۷۸
|
۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین پور اسماعیل گفت: رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر با هدف حفظ انسجام و ارتقاء آمادگی و توانمندی های دفاعی، امنیتی و امدادی بسیجیان در قالب ۵ گردان حوزه محور، چهار گردان بیت المقدس برادران و یک گردان کوثر خواهران در دوم و سوم تیرماه برگزار می شود.
وی با اشاره به لزوم آمادگی همه جانبه بسیجیان سرافراز در عرصه‌های رزمی، دفاعی در مقابل هرگونه تهديدات دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود: در این رزمایش شاهد حضور و نمایش اقتدار بسیجیان در سطح شهرستان و بخش های تابعه با انجام ماموریت های امداد نجات و مقابله با حوادث و بلایای طبیعی با عنوان زلزله و بمباران هوایی خواهیم بود و آمادگی بسیجیان و دستگاه های خدمات رسان از جمله هلال‌احمر، اورژانس، شهرداری و ... مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت.
پور اسماعیل افزود: در ماموریت امنیتی گردانهای عمل کننده با هدف مقابله با اغتشاشات و ناآرامی ها و تهدیدات متصوره، تمرین و آمادگی خود را نشان خواهیم داد.
وی سومین موضوع مورد تمرین در این رزمایش را بحث دفاع شهری(کوی و برزن) با هدف دفاع از مراکز حساس و مهم و ایجاد امنیت در محلات در منطقه مورد رزمایش دانست و گفت: این رزمایش در دو روز برگزار می شود و پایان بخش تمرینات و رزمایش،حضور پرشور بسیجیان و منسجم در میعادگاه هاي نماز جمعه تبریز و بخش خسروشاه و شهر سردرود خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها