فرمانده سپاه ناحیه ماسال خبر داد:
به گفته فرمانده سپاه شهرستان ماسال مقادیر زیادی مشروبات الکلی و وسایل ممنوعه توسط بسیجیان سپاه ماسال از هنجارشکنان کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۹۴۴۰۷۱۳
|
۰۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸

سرهنگ پاسدار کامیار مهدی پور فرمانده سپاه شهرستان ماسال در گفتگو با خبرگزاری بسیج در ماسال با اشاره به اجرای هدفمند و مستمر تور های ایست و بازرسی اظهار کرد:  باتوجه به گردشگر پذیر بودن شهرستان ماسال و به منظور تامین امنیت مسافران و جلوگیری از بروز هرگونه حوادث، سپاه و بسیج در راستای ایجاد امنیت پایدار و برقراری نظم عمومی با اجرای تور ایست و بازرسی نسبت به تامین امنیت مسافران و همشهریان عزیز اقدام می نماید.


وی با اشاره به کشف و ضبط مقادیر زیادی مشروبات الکی از هنجارشکنان افزود: طی هفته گذشته تنها چند ساعت با برگزاری ایست و بازرسی در مکان های مختلف شهرستان، بیش از ۳۰ لیتر مشروبات الکلی، تعدادی سلاح سرد و لوازم ممنوعه کشف و بیش از ۱۰ نفر بازداشت شدند.


به گفته فرمانده سپاه شهرستان ماسال و به دستور دادستان‌ محترم عمومی و انقلاب شهرستان، پس از انجام‌مراحل انتظامی متهمین بازداشت، خودروهایشان توقیف و هم اکنون جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شده اند.


مهدی پور با اشاره به اینکه تورهای ایست و بازرسی تنها در چند ساعت کوتاه و در اواسط هفته برگزار شد گفت: این‌ آمار نشان دهنده این است، تعدادی از افراد پس از شرب خمر و عدم هوشیاری چه در رانندگی و چه در مکانهای مختلف توریستی امکان هرگونه خطرات برای مسافرانی که با خانواده هایشان جهت تفریح به شهرستان ماسال می آیند را بوجود میاورد.


فرمانده سپاه ماسال با اشاره به وظیفه ذاتی بسیج در راستای تامین امنیت پایدار گفت: طرح های ایست و بازرسی و گشت های مختلف رضویون، عملیاتی و امنیتی توسط سپاه، بسیج و نیروی انتظامی بازدارنده میباشد و به ارتقاء امنیت و آرامش مردم منطقه کمک میکند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هرگونه هنجار شکنی، فروشندگان و مصرف کنندگان مشروبات الکلی و مواد مخدر به شدت برخورد خواهد کرد تا درس عبرتی برای دیگر افرادی باشد که با عدم‌ هوشیاریشان مزاحم جان و مال و ناموس مردم میشوند.


انتهای پیام/

ارسال نظرات