خبرهای داغ:

مواد مخدر عامل تخریب نهاد خانواده است

امام جمعه میامی در خطبه های نماز جمعه گفت: مواد مخدر عامل تخریب نهاد خانواده است.
کد خبر: ۹۴۴۰۷۲۳
|
۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل عباس نژاد امام جمعه موقت میامی در خطبه های نماز جمعه این هفته با بیان اینکه روز دحوالارض از اهمیت معنوی برخورد می‌باشد تصریح کرد: روزه گرفتن از مهمترین مصادیق این روز است.با بیان اینکه روز دحوالارض از اهمیت معنوی برخورد می‌باشد تصریح کرد: روزه گرفتن از مهمترین مصادیق این روز است.

وی با اشاره روز جهانی مبارزه با مواد مخدر گفت: مواد مخدر یک برنامه خانمان‌سوز و برنامه ریزی شده از سوی که استکبار جهانی جهت براندازی نظام می‌باشد

اسماعیلی با اشاره به ۶ تیرماه که مصادف است با سوء قصد به جان مقام معظم رهبری بیان کرد : خدا رو شاکریم که از چنین نعمتی بزرگی برخودار هستیم.

وی با اشاره به سالروز انفجار دفتر جمهوری اسلامی و هفته قوه قضایی خاطرنشان کرد: رسالت قوه قضاییه بر شهادت مظلومانه دکتر بهشتی و هفتاد و تن از یاران با وفایش دلالت دارد.

امام جمعه موقت میامی با اشاره به روز مبارزه با سلاح های شیمیایی اظهار داشت: دشمن ناجوانمردانه در هشت سال جنگ تحمیلی با استفاده از این ابزار پا به عرصه نبرد گذاشت.

عباس نژاد تاکید کرد: کسانی که مشرف می‌شوند به حج: با توجه به مسائل اقتصادی و نفوذ دشمن در این حوزه باید حجاج مراقب توطئه های آنان باشند

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها