تبریز- رزمایش گردان های بیت المقدس و کوثر در اردوگاه شهید باکری شبستر برگزار شد.‎
کد خبر: ۹۴۴۰۷۶۷
|
۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرمانده سپاه شبستر در این رزمایش با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی به پشتوانه و با تکیه بر گفتمان انقلاب اسلامی محقق شده است، گفت: ایران در شرایط امروز به موفقیت‌هایی رسیده که کشورهای مورد حمایت آمریکا با درآمدهای بسیار نتوانسته به این دستاوردها برسند.

بهمن داستان اضافه کرد: دشمن تمام توان خود را بکار گرفته است تا در جنگ شناختی به اهداف مورد نظر خود برسد به همین علت است که نقش عناصر مخلص بسیج و دلسوران نظام بیش از هر زمان دیگری حائز اهمیت شده و باید بر اساس سخنان رهبر انقلاب اسلامی جهاد تبیین را در عرصه‌های مختلف دنبال کنیم.

وی با بیان اینکه دروغ‌پردازی، وارونه نشان دادن حقایق و تخریب عقاید و باورهای دینی از برنامه‌های دشمن  بوده و هست گفت: وظیفه اصلی بسیج امروز پیشتازی و نقش‌آفرینی در عرصه جهاد تبیین است.

داستان آموزش و تربیت جامعه بر اساس ارزش‌های الهی، ترویج فرهنگ عدل در همه سطوح جامعه، عمق بخشیدن به سطح افکار عمومی، ایجاد بینش و بصیرت عمیق و وسعت دید بین مردم به منظور مقابله با شعارهای فریبنده و نفوذی‌ها در برابر تمدن غرب، آماده‌سازی نیروهای کارآمد و دارای قدرت مدیریت و ولایتمدار برای تحویل پست‌های مدیریتی  از مواردی عنوان کرد که باید مورد توجه همه مسئولان نظام قرار گیرد.

ارسال نظرات