خبرهای داغ:

ارایه خدمات رایگان دندانپزشکی به بیش از ۳۲۰ نفر در مناطق محروم بهبهان

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی بهبهان گفت: بیش از ۳۲۰ مورد خدمت دندانپزشکی رایگان در مناطق محروم حوزه جغرافیایی دانشکده علوم پزشکی بهبهان از ابتدای فروردین امسال تاکنون ارایه شده است.
کد خبر: ۹۴۴۰۸۷۶
|
۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲

روزبه گفت: ارایه خدمات درمانی و تحقق شعار عدالت در سلامت یکی از اهداف مجموعه دانشکده و بهداشت بوده که با راه اندازی مجدد کلینیک سیار دندانپزشکی در ۲۰ روز کاری این کلینیک سیار خدمات رایگان شایانی به مناطق محروم ارایه کرده است.

او می‌گوید: یکی از اهداف کلینیک سیار دندانپزشکی رفع کامل نیاز منطقه‌ای است که در آن دندانپزشک حضور ندارد و با حضور کلینیک سیار در مناطق جولکی و لنگیر بهبهان و روستا‌های اطراف آن، برای تحقق شعار عدالت و سلامت مردم این مناطق، خدمات رایگان ارایه شده است.

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی بهبهان ادامه داد: اولویت اصلی کلینیک سیار دندانپزشکی علاوه برارایه خدماتی، چون معاینه، ترمیم، کشیدن دندان شیری، پالپ زنده دندان، فیشورسیلانت و جرم گیری کامل، ارایه آموزش لازم به کودکان و دانش آموزان است تا با دریافت آموزش صحیح از مشکلات بعدی آنان جلوگیری به عمل آید.

این مقام مسئول گفت: با توجه به برنامه ریزی انجام شده به زودی در منطقه درونک و پس از آن در منطقه شله زار بهبهان، کلینیک سیار دندانپزشکی دانشکده علوم پزشکی بهبهان خدمات رسانی خواهد کرد.

شهرستان بهبهان در جنوب شرق خوزستان واقع است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها