خبرهای داغ:
مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی قزوین؛

رشد بیش از ۲۳ درصدی تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی

موتابها عنوان کرد: نیروگاه شهید رجایی قزوین با تولید بیش ازیک میلیارد کیلووات ساعت انرژی خالص درخرداد ماه امسال، ۲۳.۳ درصد نسبت به مدت مشابه ماه گذشته رشد تولید داشته است.  
کد خبر: ۹۴۴۰۹۰۰
|
۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳

قزوین_ ابوالفضل موتابها مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی قزوین در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: در خرداد ماه امسال، یک میلیارد و صد و هفتاد و هفت میلیون و سیصد و شصت هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در واحدهای بخاری و سیکل ترکیبی این نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است. 

 

موتابها افزود: از این میزان انرژی، پانصد و شصت و دو میلیون و نهصد و پنجاه و نه هزار کیلووات ساعت انرژی در واحدهای نه گانه نیروگاه سیکل ترکیبی وششصد و چهارده میلیون و چهارصدو یک هزار کیلووات ساعت انرژی درچهار واحد250مگاواتی نیروگاه بخار تولید شده است.

 

مدیرعامل نیروگاه شهید رجایی در ادامه بیان کرد: با این میزان تولید انرژی خالص در خرداد ماه امسال، این نیروگاه شاهد رشد 3/23 درصدی تولید انرژی نسبت به اردیبهشت ماه 1401بوده است.

 

نیروگاه شهید رجایی سومین نیروگاه کشور است که با 13 واحد بخاری و سیکل ترکیبی و ظرفیت نامی 2042 مگاوات، سالانه 12 میلیاردکیلووات ساعت انرژی الکتریکی تولید می کند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار